meidän neiti on 1vee 10kk ja tutti on varmaan ollut jo n.8kk pelkästään unikäytössä. Ajattelin, että meillä tutit kokee sen kohtalon kohta puoleen, että nips naps ottaa vähän saksilla tutin päästä ja selittää, että ne meni nyt rikki ja pitää heittää roskiin. Saas nähdä onnistuuko...
meilläkin tuttipullon jäädessä pois väheni aluksi myös juominen. Pikku hiljaa neiti alkoi sit taas juoda normaalin määränsä maitoa. Mäkin olin aluksi vähän huolissaan, että kun tyttö juo niin vähän, mutta se vie vaan aikansa.
Me ulkoillaan lähes joka päivä (ei kyl missään myrskyssä tms.). Aamusella yleensä ollaan ulkona n.2tuntia ja mulla on koira ja 1vee 10kk topakka neiti matkassa. Kyllä muakin välillä rasittaa tuo uloslähtö, mut siellä aika menee paljon nopeammin kuin sisällä ja sit ruoka ja päikkärit maistuu...
Meillä neiti ei ainakaan nielaise purkkaa. Oiskohan kerran vahingossa purkan nielaissut. Selitin tytölle, että purkkaa pureskellaan ja sit viedään roskiin ja näytin esimerkkiä. Neiti kiikuttaa aina purkan itse roskiin eli sanoo vaan roskiin ja sit tipauttaa purkan sinne :D
Juu, tyttö on varmaan joskus 9kk:n ikäisestä lähtien saanut ksylitolivalmisteita. Aloitettii sellaisilla apteekista saatavilla vadelman makuisilla tableteilla ja nyt on jo jonkin aikaa annettu joka aterian jälkeen purkkaa esim. Muumia.
sen vaan todellakin tietää ;) Kun tarkkailee sen ihmisen käytöstä esim. tapaa katsoa. Joskus on käynyt niin inhottavasti, että kun pitää toista hyvänä ystävä niin tämä haluaisikin alkaa seurustelemaan. Vaikeaa jotenkin tollaisen uutisen jälkeen jatkaa kavereina, kun tietää että toinen haluaisi...
no, eipä oo vissii ketään tulossa...Mä en saakaan autoa :headwall: Ukko luuli, et tarkoitan seuraavaa viikkoa...Mites ois sit tuo to, jos huominen ei sit toteudu? Tai pitäskö sit ottaa pyörä ja hikoilla Mäki-matin puistoon Tiipelin seuraksi, jos sen puiston löydän. En oo nimittäin koskaan...
Pyllypesu on joka aamu ja ilta, ruokailujen jälkeen suu- ja käsipesu ja tietty aina kun tullaan sisälle niin pestään kädet. Kylvyssä neiti 1v 8kk käy n. 3-5 kertaa/vko (suihkussa käydään, jos kylvyssä on käytetty pesuainetta) ja saunassa n. kerran vkossa.
Mun koira (suursnautseri narttu) oli ihan mahdoton perskärpänen eli aina piti joka paikkaan tulla mukana (vessassakin istuttiin aina yhdessä),päätä piti mun mahan päällä ja käänteli ihmeissään päätään, kun vauva liikkuu masussa ja sit joskus jopa nuoli mun vatsaa. Koira sai sit juoksujen jälkeen...