Hakutulokset

1. Chicco

POHOJOSEN MAMMAT!

Ketä on ootuksella plussille tai ehkä jo semmosen saany räväytettyä ruutuun? =)
  2. Chicco

Jonotan selkäleikkaukseen ja pamahti just testiin plussa vaikka lääkäri varotteli raskautumisesta ennen sitä..!!!! Sanotaanko että

Miten tämä voiki olla just näin??? Sillon ko yrittää raskaaksi niin se ei meinaa onnistua sitte millään, ja vaikka onnistuuki niin mennee jokatoinen kesken... nyt kun on aateltu että vauvoja ei mielellään haluta enää, ainakaan 10 vuoteen, kun on just saatu vakityöt ja on koulutukset ja...
  3. Chicco

Vaatetta 104-110cm poitsulle!!

Myytävänä huutonetissä vaatetta nuorelle herralle! Käy katsoon oisko sopivaa ja huuda paketti itsellesi! =) http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=72486493 Vaatteet on siististi pakattu ja hyvässä kunnossa. Meillä ei niitä tarvita =)
  4. Chicco

turvaistuimista

Minkälainen istuin on kupera? En oo koskaan kuullu... :/
  5. Chicco

Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

Niin, ei kyllä kahta oo, mutta jos tulee tarvetta perhekoon kasvaessa esim. Yhdestä kolmeen, eli pitäisi saada takapenkille tilaa istuimen lisäksi kahdelle kaukalolle, tai vaihtoehtoisesti kaksosten jälkeen kolmas, niin tuo istuin on siitä kätsy, että sen saa pienempäänkin autoon taakse...
  6. Chicco

turvaistuimista

Heippa hei!! Minä tuola parahiksi olen myymässä semmosta Akta Cragon istuinta, joka on mielestäni tosi hyvä istuin =) Se sopii 5kk-n.4-5vuotiaaksi asti, sen saa selkä tai kasvot menosuuntaan, kummin tahtoo, ja sen voi asentaa kaikille auton istuimille. Ja sen voi kiinnittää sekä kolme- että...
  7. Chicco

Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

Olen mie kuullu joskus että niitä voi tosiaan olla aikuisillakin, tosin aika harvinaisissa tapauksissa.. :/ Eli sie oot varmaan sitten tosi harvinaislaatuinen ihminen :D :wave: ;)
  8. Chicco

Mielihyvä

:laugh: :laugh: Anteeksi että nauran näin arkaluontoiselle asialle, vaan niin hauskasti sanoit tuon miten neuvolassa asian ottais puheeksi! :laugh: Kuvittelin vain mielessäni semmosen tilanteen niin aivan ääneen aloin nauraan täälä :D :laugh: Anteeksi vielä... ;)
  9. Chicco

Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

Meillä kans viime syksynä alko lähemmäs kolmevuotiaalla tytöllä ilmestyä niitä molluskoita. Luulatvimmin tarttui yhden tutun lapselta kun en muilla oo sitä tavannu. Ensin oli ihan vain pari pientä, ja mie sain niiiiin ristiriitasia ohjeita siitä mitä niille pitäis tehdä, niin uskoin sitten niitä...
  10. Chicco

Myytävänä: AKTA CRAGO COSMIC XTP. turvaistuin vm.2006!!

Heippa! Huutonetissä myynnissä viime kesänä ostettu Akta Cracon musta-hopea turvaistuin. Valitettavasti vuoden takuu on juuri kerinny umpeutua.. :( Istuin on tosi siistissä kunnossa, ja se myydäänkin pois vain siksi ettei meillä ole enään käyttöä ;) Istuin soveltuu n. 5kk ikäisestä...
  11. Chicco

Olenko viallinen? En saa ystäviä.

Muistan samanlaisen tilanteen omalla kohdalla pari vuotta sitten. Tutustuin uudelleen yhteen vanhaan tuttuun ja hänestä tuli ystävä, ja se Yksi ystävä muutti tilanteen ihan kokonaan! Piristyin niin kovasti siitä että oli todellakin se joku jolle pystyi käydä purkamassa niin ilot ja surut kuin...
  12. Chicco

Miksi valvot vielä ?

Tämä on tätä omaa aikaa. Lapset nukkuu, kotityöt tehty ja hetki ennen uutta huomenta on mukava käydä päätä tyhjäämässä ;) Ja ku on tottunu ni ei se uni tulis kuitenkaan aiemmin.. :wave:
  13. Chicco

Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

Oi ja mie täältä kans tapsahdan mukaan! Kirjottelinki tuolla jo eka sivulla, mutta oltiin tässä lomalla kolmisen viikkoa... :whistle: Nyt ois sitten jo reilut 2kk siitä kun lopetin imettämisen, eikä menkkoja kuulu siitä huolimatta...? Olin muka tunnistavinani kesäkuun puolenvälin paikkeilla...
  14. Chicco

Brio Happy vai Kombi ?

Vielä lisää kokemuksia ja keskusteluja puolesta ja vastaan?? :wave: Ovat tosiaankin aikas hintavat, joten päätöstä ei haluttais tehdä nuin vain... Kombeissa oli tosiaankin tuo aisa mulle epämieluisa, niin miten iso se sitten on noissa happyissä? :/ Kuvat kyllä valehtelee aikalailla.... nyt...
  15. Chicco

Muita, jotka EHKÄ haluavat vielä yhden lapsen?

No täälläpä ois myös yks semmonen äpyli ;) Mies kuumeilee kolmatta ja taitaapa pian aikaa saada minutkin innostumaan asiasta... On mulla ajatuksena ollu että haluttais vielä kolmas mutta millon, sitä en ossaa sanoa. Että kyllä vois sanoa että pieni vauvakuume on koko ajan vireillä, vaan ei...
  16. Chicco

Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

Meillä nuorempi tyttö on reilu 7kk, ja miehellä kova vauvakuume! :p Esikoinen on 3,5v. Tuntuu kyllä vähän kummalliselta, kun eka ja toka meni mieheltä vain myötäillessä, minä kuumeilin ja mies vaan suostui kummemmin tuumailematta. Nyt on sitten aivan toisenlainen tilanne! :D Minä en oo...
  17. Chicco

MarraskuunVauvat 2006

Heippa! Tuosta pullo hommasta aattelin tuumailla.. Mulla oli vähän sama ongelma, ei tyttö huolinu pulloa ei ensinkään eikä tuttikaan kelvannu! Alko sormet olla aika nilellä kun niitä sitten imeskeli. Kyllä maitoa riitti omasta takaa, mutta halusin kuiten että voin tarvittaessa olla enemmän...
  18. Chicco

Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

Minäkin voisin lähtä mukaan! Mulla kaks lasta, tytöt 3v ja 1kk. Ensimmäisen raskauden jälkeen paino putosi 3viikossa 17kiloa, eli takasin siihen mistä olin lähteny. Mutta nyt toisen kanssa painoa jäi yli kymmenen kiloa ylimääräistä, ja ennestäänkin oli joku kilo liikaa. Eli mulla on tavotteena...

Yhteistyössä