Mulle tuli se kysymys mailiin että haluaako kuvaston, heti laitoin (siis painoin sitä nappia ) että haluan. Kohta päättyy tilausaika ja mulle ei oo tullu sitä |O
Sama juttu mun siskolla ja se kysy että missä kuvasto viipyy. Oli vaan sanottu että kaikki kuvastot on lähetty..
Aihe vapaa sivulla kokoajan hirveetä nokitusta. tyyliin joku sanoo päivää niin seuraava sanoo haista itse :o
Oon aatellu että täällä helposti nokitetaan, mutta tää onki kohtuu kiltti palsta :D
oon nyt toista päivää töistä pois kun tyttö ollut kuumeessa. Nyt tuntus olevan kuitenkin jo ok että huomenna vois mennä hoitoon.
Nyt sitten itsellä kurkkukipeä ja voipunut olo. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Enpäs nyt sitten tiedä mitä tekis. No jos ei kuume nouse ja tätä kipeemmäks en tule niin...
Kävin katsomassa tänään välikausitakkeja. Kangas oli ihmeen ohut, liukas ja helposti ryppyyn menevää. Viime kevään vaatteet on paljon jämympää kangasta. Kysyin myyjältä että miten tää kangas on tällaista niin se sano että tuota reimatec kangasta on kolmea erinlaista. Nyt oli kyllä muutos...
Poika 4v sano mulle että voitko taitella mulle paperista lennokin, näki aamulla juniorilta että niin voi tehdä. Sanoin että voin yrittää. Poika on tuossa nyt hetken aikaa heitelly lennokkia ja kävi nyt mulle ilmottamassa:
"Pitihän se arvata että isi ois osannu tehdä paremman lennokin" :laugh...