Hakutulokset

1. hara

Mitä teidän miehet "joutuu" kestää raskaana ollessanne?

Mun mies lähti just hakee kaupasta tortillaa,rupes vaa tekee niin pirusti mieli niitä :D
  2. hara

Keski-uusimaa!+muu suomi

Täällä 21v.jokelalainen äippä kaipailis kavereita kahvitteluun,illanviettoon,kirjotteluun,mailailuun yms.mulla 5v tyttö,jolle kaverit myös tervetulleita:) jonnaetelaaho@luukku.com
  3. hara

Kaikki pienten lasten äidit UUDELTAMAALTA

Vihdistä ollaan! :wave: Äippä kohta 18 tyttö 1,5v Kavereita kaipaillaan,minkäikäisistä äideistä tahansa :)
  4. hara

Kuinka usein käytte viihteellä?

miehen kans käydään n.1kerta/2kk yleensä,joskus ehkä useamminkin,tai sitten harvemmin,yleensä riippuu lapsen hoitoon saannista ja joko silloin lähdetään jonnekkin tai sitten vietetään kahdestaan aikaa. tyttö nyt 1v6kk,ja mä kävin pari viikkoa sitten yksin viihteellä,mies hoiti lasta,oli kuulema...
  5. hara

G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

olin 16 kun tyttö synty,ens kuun lopussa täytän 18...
  6. hara

mistäpäin muut nuoret mammat?

täällä kohta 18v. mamma,tyttö 1,5v ja vihdistä ollaan =)
  7. hara

Ystäviä Vihdistä !

Hei! täällä olisi kans vihdistä äitejö kaipaava :) Ystäviä löytyy aika niukasti,mutta laita mailia ihminen_88@suomi24.fi t.äiti88 ja tyttö 1v5kk
  8. hara

LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

Täällä olisi 17-vuotias äiti Nummelasta.Laita mailia ossaan ihminen_88@suomi24.fi
  9. hara

Äitejä Vihdistä/lähistöltä??

Otsikko jo kertoikin :) Olen 17-vuotias,vähän yli vuoden ikäisen tyttelin äiti.Vuosi sitten noin vasta muuttanut ja kavereita ei ole,löytyisköhän niitä täältä? :)
  10. hara

Nuoret äidit!!

Hei! Laitappa etanapostia tulemaan =) Olen Vihdissä asuva,17-vuotias ja vuoden ikäisen tyttölapsen äiti.Kirjeessä lisää :) Jonna Laukkanen Kivipellonpolku 2 a 1 03100 Nummela
  11. hara

Hei kaikki!

Lisäys:Minulla on 8kuukauden ikäinen tyttö.
  12. hara

Hei kaikki!

Etsin pitkäaikaisia kirjekamuja ympäri suomea,mielellään kuitenkin etelä-suomesta Vihdin alueelta. Voit olla minkäikäinen tahansa,itse olen 17v.Kirjoitellaan lisää kirjeessä! Jonna Laukkanen Kivipellonpolku 2 a 1 03100 Nummela

Yhteistyössä