Hakutulokset

1. H

KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

2 lasta joten eihän se mikään iso luku ole.tiedä sitten miksi äitini vastutsaa isoa lapsilukua :/
  2. H

KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

tokaisi että ei kai nyt enää kun kerroin meidän haaveilevan uudesta vauvasta.olis pitäny olla hiljaa vissiin :x
  3. H

kyssäri teille joilla ericsson k800i

kuinka pian ootte oppinu käyttään puhelinta? itse just sen ostin mutta nyt tuntuu et oonko haukannu liian ison palan ku luin ohjekirjaa.olisko nokia sittenki ollu helpompi opetella käyttään? ku noita nappuloita tuntuu puhelimessa olevan joka nurkan takana
  4. H

Imetys, raskautuminen, pitkä kk...

joka tuli raskaaksi imetysaikaan vaikka luulin ja kuvittelin ettei se ole mahdollista. =) nyt poika 4kk ja lisää saa tulla kun on tullakseen =)
  5. H

Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

Oon lukenut ja kuullut että ihan mahdollista on tulla raskaaksi vaikka imettää ja menkkoja ei ole tullut. eli minä olin tyhmä ja aikoinaan uskoin etten voi tulla raskaaksi kun imetän mutta toisinpa kävi ja positiivinen testi tuli. nyt poikamme 4kk ja lisää kans jo kuumeillaan mieheni...
  6. H

kuinka pian hedelmöityksestä ootte plussanneet?

eli kuinka pian hormonit pissassa näkyypi?
  7. H

jollain

eli mullakin oli tää taulukko hukassa mutta kiitos teidän se löytyi :wave:
  8. H

missä netissä raskaushormonitaulukko olikaan?

eli muistan netistä joskus katsoneeni jotain taulukkoa josta näki että millä viikolla on mitenki paljon raskaushormonia virtsassa eli siitä näki millon testin kannatti tehdä.muistaako kukaan tätä taulukkoa tai neuvoa millon kannattaa testi tehdä? mulla synnytyksestä 4kk eikä menkkoja kuulu...
  9. H

miksi minusta alkaa tuntua että menetin 32e

kannattaa tehdä.on senverran iso summa kyseessä
  10. H

Pitkittyneet kuukautiset

voi ku mullaki olis jo menkat alkanu.synnytyksestä kohta 4kk eikä vuotoa kuulu ei näy :/
  11. H

4,5-vuotias ikiliikkuja

meillä 5vee on kans aikamoinen ikiliikkuja,ei tosin riehu ennenkuin saa makeaa eli meidän pojalla on sokerihumala.kaikki makea on kiellettyjen listalla mutta tietty aina vähän sitä makeaakin on annettu8esim kiisseliä,jogurttia) mutta eipä mene kauan makean syönnistä kun poika alkaa riehua,tulee...
  12. H

cuplaton-tipat. Apua!!

minä tein niin että lusikkaan laitoin 4 tippaa ja liruutin tissimaitoa sekaan ni meni hyvin alas mutta neuvolantäti varoitti,kertoi siis omasta kokemuksestaan sen että jos liikaa käyttää noita tippoja ni kakka alkaa vaahdota.hänelle tai siis hänen pojalleen oli käynyt näin että kakka oli ihan...
  13. H

syömisvälit 3kk3vko

poika 3kk syö 2-3h välein enkä moiti sitä yhtään.jos syöttöväli on pidempi ku 3h ni maitoa tulee pursuamalla ja poika alkaa hotkia joka taas aiheuttaa ilmavaivoja.neuvolassa sanoivat että tuo syöttöväli on hyvä ja lisäruokaa ei tartte vielä hetkeen antaa kun maitoa tulee niin hyvin. yöllä...
  14. H

Tuntuuko teistä, että lapsettomat ystävät jäävät ja eivät ymmärrä uutta vauvaelämäänne?

kavereilta...siis ns. entisiltä kuulee niitä iänikuisia baarijuttuja jotka ei vois vähempää enää kiinnostaa ja heitä taas ei liiemmin kiinnosta meikäläisen mukulat saati mun elämä joten yhteydenpito on jäänyt kerta kerralta vähemmälle mutta onneks oon löytäny uusia ystäviä toisista lapsiperheistä
  15. H

Onko kenekään vauva hengittänyt tosi nopeasti ilman, että olisi mitään vialla

meillä ainaki poika välillä hengittää niinku juoksis eli tosi tiheään mutta sitte taas rauhoittuu ja hengittää normaalisti eikä mitäänvikaa oo löytyny mistään joten tuskin on hätää

Yhteistyössä