Hakutulokset

1. M

ponnitus vaiheen kivunlievitys ja asennot

Mistä puudutuksista on ollut parasta apua teillä joilla on erittäin kivulias ponnistus vaihe ja onko jossain tietyssä asennossa ollut parempi ja vähemmän kivulias ponnistus vaihe.
  2. M

äitiyspakkauksen laatikko

Elikkäs saako jostain ostettua pelkkää äitiyspakkauksen laatikkoa? Meillä ei ole pakkausta otettu näille kahdelle lapselle ja tulevalle kolmoselle haluaisin semmosen laatikon ensisängyksi. MOLLAKKA ja pikkunen 18+6
  3. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Pahoittelut niille jotka ovat saaneet keskenmenon :hug: Täällä on käyty ensimmäisessä äitiysneuvolassa maanantaina 9+1. Rakko hyvin täytenä ja kupla otsassa, täällä oletaan ultra vatsan päältä ja sydänäänet löytyi melkein heti ja ultrassa liikuskeli pikku öttiäinen =) Olo on todella...
  4. M

Kevätvauvaa 2008 odottavat

Tervehdys kaikille :wave: En ole vielä tällä viikolla koneelle kerennyt joten neuvola kuulumiset, Sydän äänet löytyi heti ja ultrassa siellä liikuskeli pikku öttiäinen. Neuvola täti kysyi voisiko viikkoja olla enemmän mutta en usko. Rakko vaan oli niin kovin täysi että löytyi sen takia niin...
  5. M

Kiitos vastauksista, täällä on vähän välillä etonut välillä ihan hyvä olo. Huomenna on ensimmäinen neuvola 9+1 ja toivottavasti kuuluisi sydänäänet niin ehkä vähän helpottaisi epävarmuutta. :| Kaunista syys sunnuntaita kaikille tasapuolisesti. MOLLAKKA 9+0
  6. M

Mulla olis kysymys teille jotka olette jo pidemmällä odotuksessa. Onko teillä etovan olon välissä ollut päiviä että ei etoisi juuri ollenkaan vai pitääkös tässä ruveta tosissaan pelkäämään tuulimuna raskautta tai keskenmenoa. Mitään valkovuotoa kummempaa vuotoa ei ole nyt tullut. Eilen ja...
  7. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Nättitähti pahoittelut minunkin puolesta. :hug: Joku kyseli tuosta pahoinvoinnin alkamisesta, minulla alkoi pikku hiljaa etoa viikolla 6+0. Minulla ainakin vaikuttaa tuo väsymys todella paljon tuohon pahoinvointiin , jos ei nuku päikkäreitä pikkuväen kanssa niin illalla on kamala olo. |O...
  8. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Enpä ole paljon jaksanut kirjoittaa sitten liittymisen tänne. Mulle voisi lisätä synnytys sairaalaksi jos asiat hyvin käy tuon:PHKS. Etoo jonkin verran vaikka syön noita raskaus inkiväärejä ja b-vitamiinia. Ensimmäinen neuvola on viikon päästä raskausviikolla 9+1. Tuo paha pahoinvointi on...
  9. M

Onko kukaan käynyt Lahden/Kouvolan ympäristössä tuossa varhaisultrassa, paljonko on maksanut? Ei malttais millään odottaa tuota np ultraa johon on vielä niin monta viikkoa :whistle: MOLLAKKA ja toukka 5+6
  10. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Saisinkos minäkin tänne toukokuisiin liittyä vaikka laskettu aika on noiden laskureiden mukaan 27.4, ovat nuo kaksi aiempaa lasta menneet sen verran paljon yli 1.lapsi 12 päivää ja 2.lapsi 8 päivää. Minulla etoo todella vähän ja aiemmissa raskauksissa on ollu ihan kunnon etomista mutta en...
  11. M

Mahtuukos tänne mukaan? Olen jossain vaiheessa tuolla kevätvauvaa ollut kuumeilemassa ja jäin sieltä tauolle odottamaan pidempää kiertoa ja kun ensimmäinen pidempi kierto oli lopuillaan niin tein samantien viime lauantaina raskaustestiin haamun. On jo nyt siitä vahvistunut joten uskaltaudun...
  12. M

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Juuri, Minun mielestä tuo on täysin selvä plussa :heart: Onnea, Milloin on sun lasketu aika? Kiitos kovasti onnitteluista, vieläkin vaan vähän hirvittää vaikka ei enää mitään vuotoa ole tullut. Käyn katselemassa päivittäin teidän kuulumisia, olette niin ihania ettei ilman teidän...
  13. M

Tervehdys niille jotka mut muistaa. Jäin listalta pois kun kierrot oli niin lyhyet (14-16) pillereiden jälkeen ja jäin odottelemaan pidempää kiertoa, nyt on ensimmäinen normaali kierto ja 26\28 sain testiin haamun ja 28\28 tuli vähän ruskeaa tuhrua mutta seuraavana päivänä tuhru loppu ja testiin...
  14. M

lihasrevähdys yskiessä

Minulla oli joskus vuosia sitten kylki flunssan yhteydessä todella kipeä. En meinannut päästä sängystä ylös tai pystynyt kunnolla syvään hengittämään. Kävin keuhkokuvissa ja tutkittiin ettei ole kohdun ulkopuolista raskautta ja sen jälkeen totesivat että kylkiluunpään lihas on revähtänyt...
  15. M

Carazette pillerien jälkeen kierron normalisoituminen?

Pitää lähiaikoina sitten gynelle aika varata, kiitos vastauksestasi =)
  16. M

Kiitos vastauksistanne. Saako noita teroluteja terkkari lääkäriltä vai pitäkö mennä gynelle?
  17. M

En tiedä onko tämä oikea osasto tätä kysyä mutta kysyn kuitenkin. Kuinka kauan on mennyt teillä jotka olette noita carazette pillereitä syönyt ennen kuin kierto on normalisoitunut niiden lopettamisen jälkeen? Itse söin mini-pill pillereitä ensin 4 liuskaa ja vaihdoin sitten näihin carazetteihin...
  18. M

Suikale, poistaisitko mut tuolta listalta kokonaan , jään tauolle :wave:
  19. M

Rhea ja Papagena, tosi ihania uutisia :heart: Kylli-täti, ei se kait tuossa vaiheessa nesteiden nauttiminen ole vielä pahaksi. Tänne tuli täti kylään kp 16 , eli hormoonitoiminta on vielä sekaisin ja kierto tosi lyhyt. :'( Minut voi poistaa listalta ainakin väliaikaisesti. Pitää vähän...
  20. M

¤¤ Viikko 29 ¤¤

Minut voi poistaa listalta, täti tuli jo kylään :( Minulla tuo aiempi pillerien syönti taitaa vieläkin sotkea kiertoa. :'(

Yhteistyössä