Hakutulokset

1. M

viikon 35 jatkot:)

Onnittelu halit Venlalle :heart: pidetään sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvistuu! :heart: Mä yhdyn Annuliin + kumppaneihin elikkä mäkin vielä piirrän sen punasen viivan testiin itte! Enkä tee mitään haamua vaan oikein punasen ja selvän viivan!!! Jos saisi oikeasti sen plussan...
  2. M

Mä :hug: sun Kaneliomena ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. Kyllä väliin on niin paska olo tästä "kyvyttömyydestä" ettei voi sanoin kuvailla. Yksi tuttuihin kuuluva parikuntakin saa toisen lapsen ja kummatkin tärpit on tullut heti ekasta kierrosta! Mä en tajua miten se on edes mahdollista...
  3. M

Ilmaislehti ja kysely?

Minäkin osallistuin, ei oo lehti vielä tullut. Toivotaan, että tulee se kaks plus. Kerran kun osallistuin vastaavaan, en saanut sitä lehteä minkä halusin vaan tuli KOULULAINEN-lehti!!! :kieh: :headwall: Olin niin kiukkunen!!!!! Mitä mä sillä teen?!????!?!!!
  4. M

Täällä sitä jo venaillaan ovista, toivottavasti se tulee ajallaan. Viime kierron pitkä pituus saattoi johtua oviksen puutteesta tms? Vielä olisi muutama päivä.. Voi että mun tekee mieli greippimehua! Se on ihan loppu enkä muistanut ostaa kun kävin kaupassa! voi pee! Täällä alkaa muilla oleen...
  5. M

viesti kun tuli mieleen sellanen juttu, että onko kenellekään kukaan koskaan sanonut, että haiset rautaiselta juuri ennen menkkojen alkua ja/tai aikana? Mä en muista olenko joskus täällä kysynyt tästä? Mun ukko sanoo mulle aina pari päivää ennen menkkoja, että mä haisen iholta ja...
  6. M

Annuli81 oon samaa mieltä, että se kaksi viikkoa oviksesta testaushetkeen/menkkoihin on ihan raivostuttavan pitkä! :kieh: Se menee niin madellen... Mä kävin tänään kauheissa himoissani ostamassa greippimehua! En oo juonut sitä ainakaan pariin kuukauteen, mutta tänään alkoi yhtäkkiä tekeen ihan...
  7. M

Mä oon vähän lomaillut palstailusta kun on ollut niin kiirettä etten oo kerinnyt muuta kuin äkkiä lukemaan mitä teille kuuluu. Oikein hävettää... Kaikilla alkaa oleen jo ovikset ohi? Mulla on tässä vielä monta, monta päivää vielä aikaa. tarkemmin sanottuna varmaan 10 vielä h-hetkeen. Eikä olla...
  8. M

**viikko 35**

Ihanaa kuulla susta Lilia! :heart: Oot ollut niin hyvä tuki mulle :heart: Mä oon ihan hyvillä ja helpottuneilla mielin. Oot ihan oikeassa tosta naisen elämän yllätyksellisyydestä! Kaikkea voi sattua ja tapahtua! Mene ihmeessä pinoutumaan odottavien puolelle niin siellä saa tukea ja...
  9. M

Täti tule tänään 11 päivää myöhässä! Pääsenkö teidän mukaan? Mulla on siis kp1/28(39), yk 7 ja esikoinen.
  10. M

**viikko 35**

Joudun kertoon huonoja uutisia teille: Täti tuli vihdoinkin! Myöhään eilen illalla tuli vähän punertavaa paperiin ja aamulla alkoi. Kyllä helpotti kun oli niin pitkä kierto. Enkä onneksi tippunut korkealta kun en oo hetkiin uskonut plussaan. Vihdoinkin pääsee eteenpäin tässä yrittämisessä! :D...
  11. M

mammaksin testi?

Mulle on tullut usein ko. testiin joko valkoisia "läpinäkyviä" tai sitten sellasia harmahtavan violetteja "viivoja", en ole ollut raskaana, ikävä kyllä :'( Jos oot kokeillut joskus ovistikkuja niin niitten "haamuja" on hyvä verrata r-testiin, eikä ne näytä samalta. Ärsyttäviä ne viivanpaikat...
  12. M

**viikko 35**

Kp38/26-28 Kyselit Kaneliomena oireista. Lämmöt on edelleen korkeella. Ja tänään on tissit jotenkin kipeet ja ehkä vähän "paisuneet". Mulla ei oo rinnoissa koskaan oikein mitään tuntemuksia, mut nyt niissä on sellasta "kipua" kun niitä pitelee, ja liivitkin vähän sattuu?! Eilen illalla mulla...
  13. M

G:Mitä jääkiekkoseuraa kannatat?

:heart: Tapparaa tietysti :heart: Oon oikea tosifani kun mulla roikkuu kirveskorukin kaulassa.. =)
  14. M

**viikko 35**

Kiitti jaksuista Kaneliomena :heart: Kyllä mua alkaa nyt kans jännittämään... oon silti ollut kyllä aika rauhallinen, katotaan jos loppuviikosta sitten selviäisi mikä on homman nimi. Ajattelin pantata tota itse-testaamista torstaille, enkä aio sortua ennen (ellei täti yllätä) :x Oon...
  15. M

myöhäinen plussa

Caffee81 jos mä testaan vielä kotona niin en testaa ennen kuin torstaina ja soitan tk:hon ja pyydän sitä verikoetta jos testi on nega ja jos menkat ei oo alkaneet. Mä oon vähän sillä mielellä, että en usko enää plussaan, mutta haluan sen verikokeen niin saa tän asian kuntoon, ettei jää...
  16. M

**viikko 35**

Täytyy pitää hullua jännityksessä... kun Pitää vielä kertoa, että mulla on lämmöt edelleen 37 c molemmin puolin. Äsken oli 36.8 c
  17. M

**viikko 35**

kp 37/26-28 Kyllä se on varmasti ihan viisasta odottaa ja kertoa vasta varhaisultran jälkeen. Mä varmasti palaisin halusta kertoa kummankin kotiväelle kun ne olis kaikki tosi onnellisia ja muutenkin on niin hyvät välit omiin vanhempiin ja vielä appivanhempiinkin. Anoppi ainakin passaisi mut...
  18. M

**viikko 35**

Olis mulla mahdollisuus mennä yksityiselle, mutta mä en oikein viittis maksaa siittä käynnistä 40 ? + kulut jotka tulee verikokeista. Mä oon nuukalla päällä :laugh: Kyllä mä uskon, että maltan odotella ensi viikon lopulle. Tärkeintä on just, että saa sitten tietää onko raskaana vai...
  19. M

myöhäinen plussa

kp36/26-28 menossa eikä oo menkkoja eikä plussaa. Kyttään ens viikon lopulle jos ei tapahdu mitään ja vaadin verikokeen niin saa tän asian siltä osin selväksi. On kyllä ihan uskomatonta minne menkat on joutunut, never happened. En kyllä enää usko plussaan niin ei tipu sitten niin korkealta...
  20. M

**viikko 35**

Kp36/26-28 menossa, eikä oo mitään tapahtunut, eli ei menkkoja eikä plussaa :'( Mä oon jo alistunut odottamaan tulevan viikon torstaita, että soitan tk:hon ja kysyn uudelleen miten siihen verikokeeseen pääsee perjantaina, jos ei tapahdu mitään ennen sitä. Mutta en tiedä miksi mutta mulla on...

Yhteistyössä