Saataisko kasaan porukka viimehetken odottajista?
Ite en ole tässä raskaudessa liittynyt mihinkään odotus-ketjuun, mutta nyt olis kiva saada pieni, tai mikesi isompikin, ketju pystyyn meille jotka ollaan viimesiä viikkoja masujemme kanssa ja vaihtaa ajatuksia sekä valitella oloa ;)
Katsotaan...
täälä kans tuota nalle puh-päivää vietetty, eli mitään järkevää en ole saanut aikaseks. aamulla tosin kävin neuvolassa missä samalla lääkäri. oma verenpaine oli vähän noussut 123/87, pissa puhdas, hb129 ja sf33. vauva oli raivotarjonnassa ja syke vaihteli hyvin (kortissa 146). no minähän olen...
diipeli jos haluat sun sähköpostiosotteen näkyviin tuonne sun profiiliin niin tämän sivun ylälaidassa on kirjautumisen jälkeen kohta "muokkaa tietojasi" niin sielä vaan kirjotat sähköpostiosotekohtaan osotteen ja ruksi siihen että muut saavat sen nähdä. =)
susa minä ainakin pysyttelen visusti "joulukuistenpinossa", joten nou hätä, et varmasti jää sinne yksin! :wave: täälä vaan toisilta limatulpat irtoilee, supistelee ja muutenkin on synnytyksen tunnetta ilmassa...minä taas viettelen suht normi päiviä, mitään merkkiä siitä et vauva haluis joskus...
Huomenta!
Täälä on taas hyvin nukuttu yö takana, onneksi. Oli kyllä tylsä ilta eilen, mies meni päikkäreille siinä 18.30 ja nukku sitten aamuun asti :whistle: kiva, kiva kattelin sitten yksin telkkaria koko illan ja söin....
Tänään mennään OYS:siin tutustumaan! mukava että on jotain kivaa...
topsy mulla lääkäri vasta torstaina joten silloin saan sitten tietää tuon kohdunsuun tilanteen. terkka kuitenkin sanoi että voin uida ihan normaalisti jos limatulppa ei ole vielä irronnut (on sielä kuulemma suojana) kysyn sitten torstaina lääkäriltä uusia ohjeita kun selviää tuo tilanne.
ois...
Eilen kävinkin täälä vain aamulla piipahtamassa ja tuntuu jo että siitä on ikuisuus!
Täälä on saatu nukuttuakin pari yötä vähän paremmin (oon yrittäny päästä samaan rytmiin miehen kanssa eli aamulla hyvissä ajoin ylös että illalla uni tulee, toki otan päikkärit välissä)
niinukka tais tuola...
Tultiin kotiin viikonloppureissulta tulevien isovanhempien luota. olipahan ihan kiva reissu ja herkuteltu on niin että korvista tursuaa! :o
Miesten juomisista oli täälä puhetta, mun mies oli eilen poikien kanssa ulkona ja tänään potenu ankaraa krapulaa...tosin olin kotona hänen veljensä...
Huomenta!
täällä taas yksi huonosti nukuttu yö takana, (näitä tosin ollu nyt vasta 3kpl) unirytmi on ihan sekasin ja sitten kun meen nukkumaan niin uni ei tule millään silmään. vaikka olisin ihan väsynytkin niin ajatukset vaan riehuu päässä ja tästä vauvastakin olen alkanut unelmoimaan...
VILMA-ONNILLE TÄÄLTÄ KANS SYLINTÄYDELTÄ ONNEA!!! :heart:
on tää uskomatonta et meidän porukka alko näin vauhdilla jakaantumaan :D
lhs täällä kans ilmottautuu toinen joka odottaa vielä varmasti joulukuussakin. mulla ei mistään supisteluista eikä muista ole tietoakaan... :whistle...
IHANAA OLI LUKEA RONTIN JA VAUVAN KOTIUTUMISESTA!!! :heart: PALJON ONNEA KOKO PORUKALLE JA TULEHAN KERTOMAAN KAIKKI YKSITYISKOHDAT KUN EHDIT, ME TÄÄLLÄ NIITÄ JO INNOISSAAN ODOTELLAAN! :D
Tänään meillä vika perhevalmennus ennen vauvan tuloa, ihan mukava taas mennä sinne niin onpas jotain...
yksäiti ja tuutilulla teille kyllä sois jo matkan vauvan hakuun alkavan! lähetän täältä oikeen ison kasan kipeitä ja tiuhoja supisteluita molemmille, jospa saavat vaikka jotain aikaseks ;)
kamala kun itellä on kohtu noussu ylös! nytkin kun istuu, niin pitää pitää koko ajan selkää suorassa...
niinukka juu vois se olla aika kamalaa jos joku kaupungilla yhtäkkiä tulis sanomaan "et hei ootko varma ettei sun vauvan jalka pullota tuolta housuista?"
:o kyllä itelläkin on välillä ollut sellanen olo et kohta alkaa käsi vilkutella, mutta sisäpuolella on ainakin vielä :wave:
Hui, paljon oli taas tekstiä tullut kun viimeksi eilen aamulla koneella kävin.
Inkku tervetuloa mukaan porukkaan vaan minunkin osaltani! =)
Pikkumyy onpas ikävä tilanne sulla! Munkin mielestä olis hyvä jos saisit tavalla tai toisella purettua vähän tota tilannetta miehes kanssa vielä...
alppiruusu tervetuloa mukaan porukkaan vaan minunkin puolesta! mukava kuulla miten asiat sujuu tämän kotisuomen ulkopuolella!
olipas kyllä kutkuttavaa luettavaa tälle aamulle! Rontille ja viinikalle vaan kovasti tsemppiä!!! :heart:
tänne ei vieläkään mitään uutta. olo on sellanen että...
kotiäiti-1981 jaksamisia ja pikaista paranemista teidän porukalle! :hug: muistan kyllä kun olin 7-v ja vesirokossa, ei ollu kivaa ei...no ainut lohtu minkä tähän keksin on se että rokko tuli tedän perheeseen nyt eikä sitten kun vauva on jo talossa.
LillaStina tuo lapsivesi uusiutuu...
neuvolakuulumisia tältä aamulta, kaikki ihan ok, himpunverran oli taas virtsassa valkuaista näkyvissä joten sitä pitänee vähän seurailla. painoa oli tullut 700g/vko :ashamed: tähän olin kyllä osannut jo varautuakin ja itse taidan olla herkkusuineni tähän syyllinen. sf menee just keskikäyrällä...