Hakutulokset

1. M

Tanssipeli Wiille

Ajattelin tilata tanssipelin+maton Wiille. Tuossa nopeasti selailtuna järkeviä vaihtoehtoja on kaksi: Dance Dance Revolution - Hottest Party 2 +matto (varmaankin käy tuo Dance Party -matto...) tai Dance Party sarja +matto Onko käytännön kokemuksia kumpi parempi?
  2. M

Apua kurkun taimien kanssa

Laitoin maaliskuussa kasvihuonekurkun taimia kasvamaan. Taimet ovat lähteneet hyvään kasvuun, mutta nyt lehdet ovat alkaneet muuttua valkoisiksi ja käpristyneet kuiviksi reunoilta. Lehtiruodit ovat vielä osittain vihreitä ja uudemmat lehdet myös. Tietääkö kukaan onko kyseessä jokin tauti vai...
  3. M

Kärkkäisen Osann Safety Plus

Onko kellään kokemuksia ko. istuimesta? Eskoisella oli käytössä lainaistuin, mutta nyt pitäisi ostaa juniorille uusi, kun alkaa kaukalo käydä pieneksi. Päivärahasta tuntuu aika kovalta laittaa 200-300e istuimeen... Toisaalta taas turvallisuus mietityttää, kun en mistään istuinvertailuista...
  4. M

Huhti-Hiput 2008

Hääpäiväonnittelut Joannalle :flower: . Huh meillä on jo 6 vuotta takana... En kyllä haluaisi sitä ekaa vuotta takaisin, oli meinaa meillä aivan kamala! Marika75 mä voisin kans ottaa sellaisen lomanpätkän anopistani. Ihan kokonaan en myy, mutta hetkeksi aikaa kun vois vaihtaa :kieh: Ei...
  5. M

Huhti-Hiput 2008

Pikaisesti töiden ja ruuanlaiton välissä... :D aippa3hienoa et joku muukin on näiltä leveysasteilta! Pulttis meillä erääntyy ens kuussa eka erä asuntolainaa (130 000 jouduttiin ottamaan, täällä rakentaminen on aika halpaa), eli tästä edespäin maksetaan sit noin 1000? kuussa :kieh: No...
  6. M

Huhti-Hiput 2008

Tässäpä muuten hyvähermoisille kuva epiduraalin laitosta... Ei kyllä mun kokemuksen mukaan tuntunut juuri miltään ja auttoi tosi paljon!!! http://www.vsshp.fi/documents/2004/02/Epiduraali.jpg
  7. M

Huhti-Hiput 2008

Alkaa vissiin stressi hellittää ku ehtii tännekin kirjoittaa melkein joka päivä :D Mulla on kans tuon hampaiden harjauksen kanssa jossain määrin ongelmia. Esikoisenkin aikaan oli yökkäys aika herkässä just jossain viikkojen 13 ja 16 välissä ja sit hellitti. Toisaalta tuo yökkäily ei...
  8. M

Huhti-Hiput 2008

Suppis mä olen kans harrastanut tuota itämaista nyt muutaman vuoden ja olen ihan myyty! Alunperin mulle suositeltiin sitä selkäongelmiin. Selkä on ollut aivan mielettömän hyvässä kunnossa ja muutenkin olen tykännyt tosi valtavasti :D Varsinki sit ku saa vetää hepenet niskaan ja tanssia vaik...
  9. M

Huhti-Hiput 2008

Nyt on lista vihdoin päivitetty ja mä painun vällyjen alle kuorsaamaan. Saa taas varautua ramppaamaan vessassa monta kertaa. Viimeks tuo vaihe tuli vasta loppupuolella... Ärsyttävää ku mä olen tosi huono nukahtamaan niin nyt on koko ajan ihan yliväsyny :kieh: Niin että tarkistakaa tietonne...
  10. M

Huhti-Hiput 2008

Tervehdys taas pitkästä aikaa ja heti alkuun Smigul iso :hug: ja voimia. Pulttis oli tosi ihana kuulla et sun tilanne on vähän helpottanut. kovasti olen jännittänyt sun puolesta ja olet ollut ajatuksissa. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin loppuun asti. Ai juu meillä on tuo seksielämä myös...
  11. M

Huhti-Hiput 2008

Dooris meillä kans yritti neuvolatäti kuunnella sydänääniä eka käynnillä (viikkoja tai olla 9) ja ei saanu kuulumaan. Nyt sitten kuului maanantaina tosi tomerasti eikä tarvinnu edes juuri etsiä. Eli ei paniikkia =) Pulttikselle onnittelut, ihana kuulla positiivisia uutisia! Mä just...
  12. M

Huhti-Hiput 2008

Voi että oli taas useampia ikäviä uutisia :'( Iso :hug: ja voimia kaikille hippunsa menettäneille. Mä en taaskaan ole ehtinyt päivittää listaa. Jos jollakin menee hermot niin saa kopsata listan ja päivittää. Lupaan kyllä päivitkset tehdä myöhemmin, mut just nyt meillä on aika kova tahti...
  13. M

Huhti-Hiput 2008

Anteeksi, en ole moneen päivään ehtinyt päivittämään listaa ja jää kyllä tänäänkin tekemättä ku ollaan lähdössä maalaamaan. Tässä kuussa olis tarkoitus päästä muuttamaan... No olen pe-la koulutuksessa, joten sit perjantai-iltana hotellihuoneessa... Mun mielestä on ihana vaan rentoutua ja nauttia...
  14. M

Huhti-Hiput 2008

Mä pikaisesti väännin jotain... Muotoilut on vielä päin piippiä mut asia tulee selväksi. Mä yritän ehtiä sunnuntaina parantelemaan, mut tuo kohdakkain laitto on aika syvältä näissä keskustelupalstoissa, joten varmaan fiksaan sitten vasta ihan lopulliseen muotoon jahka suurin osa on ilmoittanut...
  15. M

Huhti-Hiput 2008

Päivittäjän kannalta on kaikkein inhottavinta tuo ihmisten poistaminen listalta. Mä haluaisin koko ajan vaan lisätä uusia :D Iso :hug: kaikille joille huhtikuu ei tuokaan pikkuista nyyttiä ja valtavasti onnea ja iloa tulevaan, sekä voimia murheeseen :'( Nyt on lista taas päivitetty ja...
  16. M

Huhti-Hiput 2008

Heippa pitkästä aikaa :D Johan siitä vuorokausi on taas kulunut... Kymppiviikko lähti käyntiin, hiisi ku toi aika menee tosi nopeesti! :kieh: Toisaalta kiva ku tasan kahden viikon päästä pääsee kuunteleen sydänääniä ja sit toivottavasti kertomaan lähisuvulle tulevasta perheenjäsenestä...
  17. M

Huhti-Hiput 2008

Päivittelin tuonne eka sivullekin noita tietoja. Meillä isäntäkin luki tuon Dallas pullan synnytyskertomuksen. Totes vaan tyynen rauhallisena, et mitäs tuossa ei menis pupu pöksyyn. Ite olin suunnilleen kauhusta kankeana. Vaikka edellinen olikin pitkä ja rankka niin en nyt ihan noin...
  18. M

Maksuton hammashuolto raskaana oleville - tarua?

Meillä myös tarkastus ilmainen, mut sit hoidot maksaa.
  19. M

Kevätvauvaa 2008 odottavat

Taas hurahti aikaa kirjoittamatta :kieh: Mulla oli viikon verran allerginen reaktio ja sit lääkäri antoi Ataraxia. Oli kuulema turvallista käyttää. No papereissa luki vähän jotain muuta ja tietty hirveä paniikki kun yhden kerkesin ottaa. Allergia hellitti ja nyt olo on mainio. Jospa muikkuselle...
  20. M

Huhti-Hiput 2008

Huomenta :D Nyt on hyvin nukuttu yö takana ja nokkosrokko ainakin toistaiseksi kadonnut. Kyllä on hyvä fiilis! Päivitin taas listaa ja totesin, et vaikka on tullut ikäviäkin uutisia jonkin verran niin taitaa mahtua siihen 10% sisään, on meitä jo niin paljon kertynyt! Ihanaa et on näin monta...

Yhteistyössä