Täällä aikuiset naiset tappelee onko jonkun olohuone sotkuinen vai sekainen vai likainen vai vaan hujanhajan, mutta ei paskainen.
Sitten tapellaan keskenään kenellä on sekaista ja kenellä siistiä ja kuka häpee silmiä päästänsä ja kuka on pöpilään asti punkeamassa.....
apua........ :o Kohta...
Jäin kotiin kun eskarilainen oli eilen ihan tukossa ja yölläkin heräsi itkemään tukkoista nenää. Nyt leikkii tuolla ja vähän on ääni flunssainen, mutta olisi pärjännyt kylllä eskarissakin.
Tulee kyllä puolimorkkis tämmöisestä kun jää pois töistä.
Noh, meillä on toi eteisremontti levällään...
Aina täällä palstalla kun näitä juttuja lukee tulee väistämättäkin mieleen oma huonommuus äitinä. Tuleeko muille? Minä en joka aamu pyöräytä pullia ja leikitä lapsia päikkäreihin asti. Vessassa käyn ovi auki, johtuen sekin omasta laiskuudesta. saatan istua tässä koneella ja lapset leikkii omiaan...
OIKEESTI! Siis miten kukaan voi olla noin tyhmä? Missä pumpulissa se on pikein kasvanut. Siitä tulee maailman huonoin teamleader, jos joskus valmistuu.
Se Heka oli jotenkin lutunen kun piiritti sitä Heliä. Timo on kyllä rasittava kikertäjä sekin. Toivon, että Satu on nimettynä koska on niin ärsyttävä, että ei enää kestä. Sillä on niin kauhee äänikin, että karvat nousee pystyyn.
Mulle koko siisteys on kyllä niin mystinen asia, en millään ymmärrä miten sitä voi ylläpitää kaikenaikaa. On meillä perusiisteys ja nopsaan saadaan kamat kasaan jos tulee yllätysvieraita, mutta silti vain joskus siistiä.
Mä oon aika boheemi luonne ja vanhin tyttäreni on perinnyt saman, mutta...
Aivan älyttömän mautonta. Vaatisin julkista anteeksipyyntöä tommosesta. Mä en olisi edes esiintynyt tommoisen jälkeen, että on se britni vaan aika kova mimmi B)
Satulta lähti kyllä kaikki pisteet niiden eilisten juttujensa takia. Vaikuttaa ihan tyhjäpäältä. Se Timo hieman mietityttää, että kun näkee ettei sitä yhtään nappaa niin mitä se sitten sen Satun kanssa oikein hilluu, häh. Muiltakin on onneksi siihen satuun hermo menny ja toivottavasti onkin...
Muo joskus hävettää kun on itsellä ihan älyttömän hyvä tukiverkko, koska itselläni on paljon sisaruksia ja anoppi joka on innokas hoitaja ja auttaja. Tulee kauhea häpeän tunne siitä jos anoppi pyytää tyttöjä viikonloppuna yökylään. Tuntuu, että nykyään kaikilla on niin huonot tukiverkot ja niitä...
No jotenkin tulee sitten semmoinen olo, että tupppaa tai tyrkyttää itseään jos toinen vaan jurottaa. Se vaivaannuttaa ihan kauheasti. Asia ei siis välttämättä ole niin, että toista ei kiinnosta vaan voipi olla ihan tosin päinkin. Olipas sekavaa.......