Eli meillä nukutaan siis huonosti ja levottomasti yöt! Poika on nyt 6kk ja oikeasti alkaa äidin jaksaminen olla jo koetuksella, kun yöllä saa MONTA kertaa hypätä pojan sängyn vierellä laittamassa tuttia suuhun, korjaamassa asentoa, ottaa syliin jne...
Päätinkin nyt lukea Elisabeth Pantleyn...
Voi että miten turhauttavaa voi olla, kun ensin supistelee monta tuntia ja välillä säännöllisesti jopa vaan 5 min välein ja sitten ne loppuu! Nyt todellakin ymmärrän niitä jotka on tuskailleet ihan lopussa, että syntyisi jo.... turvotus vaivaa jaloissa ja varpaat on ihan tulessa! aargh...... ja...
Marsu82 Samoin ajattelen kuin sinä. Eiköhän pääasia ole, että äidillä ja vauvalla on kaikki hyvin. Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti kauhistelut vauvojen koosta, pieniä ne on joka tapauksessa!! :)
Mitä mä mahdan tehdä väärin, kun en pääse hakemaan sitä jäsenyyttä? Mikä meidän kerhon nimi oikein on? Salasana on siis se elo. Se vaan näyttää aina sen "anna salasana-kohdan" eikä auta vaikka miten laittais tota eloa siihen.. aargh.. :headwall:
Tosi outo olo, vatsassa jotenkin sellainen...
Jaahas! Nyt mä sen keksin... Piti vaan vähän vierittää sivua sivusuunnassakin...! :laugh: Että olen nero tän koneen kanssa... :headwall:
Mutta aika reippaasti tyttöä näytti! :heart:
No pian se nähdään kumpi tuli.. rv 38+4!
Ajankulukseni olis kiva tehdä netissä sellaisia ihan "leikkimielisiä" testejä, onko tulossa tyttö vai poika! Mutta mistä sellaisia löytyis??? Yhden löysin, mut en oikein tajunnut miten se tehdään.. siis sellainen vanhankansan testi, jossa sai sinisiä ja punaisia pisteitä, mut en ymmärtänyt miten...
Tea84 Mulla oli myös tuollaista kylkiluiden tms. pistelyä vain oikealla puolella. Välillä sattui niin paljon, että teki mieli vääntää kylkiluut pois.. =) n. viikko sitten huomasin, että kivut on hävinneet ja neuvolassa todettiin vauvan kiinnittyneen ja laskeutuneen todella tiukasti. Eli kohtu...
Kerhosta! Kyselin joskus tässä miten sinne elokuisten kerhoon oikein pääsisi - en pääse sinne sillä salasanalla! Tai siis ensinhän piti hakea sitä jäsenyyttä, mutta ilmeisesti ihan ensin kirjautua sinne jotenkin sisään vai miten..? :headwall:
Typerää valitusta.. MUTTA.. eilen huomasin että...
Nyt se sitten on, ELOKUU!!!! Joulukuussa kun testin tein, niin elokuu tuntui niiiin kaukaiselta ja kuitenkin aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti. Keski- ja loppuraskaudesta olen kyllä nauttinut aika suunnattoman paljon, ja etenkin loppua kohden nautiskelu on vain lisääntynyt. :)
Onko...
Nyt alkaa oikeasti olla sellainen olo, että voi kun saisi pikkuisen syliin ja HETI! :heart: En millään malttaisi enää odottaa.. täytyy vaan yrittää keksiä kauheasti kaikkea tekemistä päiviksi! Vaikka jo aika pienenkin puuhastelun jälkeen alkaa väsyttämään ihan valtavasti, mutta sitten saakin...
augustmam ja TinniPinni: Joo ei ole aikomustakaan alkaa ilmoittelemaan kenellekään, kun pitää/SAA lähteä synnyttämään. Pyydelköön miten paljon tahansa, ei onnistu et alkaisin jotain saakelin soittokierrosta vielä siinä vaiheessa tekemään! Antais nyt vaan rauhaa. Nyt jo kauhulla odotan sitä...
Tänne kun tulee lukemaan juttuja, niin saa kyllä varata aikaa..!! =) Hyvä vaan, kuluupa omakin aika..
Itseäni jäi mietityttämään se saunominen. En ole ikinä kuullutkaan etteikö saisi saunoa vielä ihan lopussakin. Ei kai kukaan saunan lauteilla ilman mitään liinaa tms. istu.. tai en ainakaan...
Eli siis tällaista huonovointisuutta näyttää olevan liikkeellä useammallakin meistä. Eilen illalla ja tänään aamulla oli taas tosi huono olo, ihan ihme tunnetta vatsassa. Vauva kyllä liikkuu ihan normaaliin vilkkaaseen tapaansa! :)
laluz sitä myös tässä mietin, että joukossa on heinäkuisia...