Hei! Löytyisikö tätä kautta seuraa meille, 32-vuotiaalle äidille ja 4-vuotiaalle esikoistyttärelle Helsingin keskustan lähialueelta? Meille tuli vauva huhtikuussa, joten tytär lopettelee pian päivähoidossa. Muutenkin kyllä seuralle olisi tarvetta vaikka viikonloppuisinkin... Olemme aktiivisia ja...
Huomenta, kirjoitanpa tällekin puolelle samasta asiasta kuin tuonne toukokuisiin. Eli onko muilla huono omatunto kun ei ole saanut töitä/opiskeluja tehtyä normaalilla tavalla? Tiedän ettei pitäis ottaa paineita, mutta en voi itselleni mitään...
Huomenta! Ikävää että täällä on nyt tullut niin paljon huonoja uutisia. :'(
Carmen: mun mielestä se viikko 9 on kuitenkin se edellinen viikko, kun 8 on tullut täyteen. Ainakin itse ymmärtäisin asian niin.
Herätessä oli huono olo, mutta syöminen auttoi. Onko muilla huono omatunto jos ette...
Olen todella pahoillani NinaTT ja MissMaisa. Pettymys on varmaan hirveä, voimia teille!
Carmen: Minun käsittääkseni 9. viikko on se kun alkaa kahdeksan viikon ollessa täynnä. Ite taas luin jostain että 7. ja 8. viikko olis pahimmat. Tiedä häntä sitten, ite oon just matkoilla ton 9. viikon ja...
Kiitos Hissukka ja Papagena! Jälkimmäisestä kiva kuulla pitkästä aikaa, onneksi kaikki oli ok neuvolassa!
Täällä aamu alkoi jälleen yökötyksen merkeissä, mutta pari leipää paransi tilannetta ainakin hetkeksi. Ehkäpä ostan tänään niitä inkiväärikapseleita sitten, saa nähdä.
Aurinkoista...
Pahoitteluni Emik. En osaa edes kuvitella miltä susta mahtaa tuntua.
Niin hirveet olot on täällä että epätoivo iskee. Onko kukaan kokeillu niitä apteekin inkiväärikapseleita vai mitä ne onkaan? Auttaako ne? Musta tuntuu että mitä vaan pistän suuhuni niin vatsa on ihan sekaisin ja sinne tulee...
Kiitos Hissukka! Tuntuu että olo on viime päivinä huonontunut päivä päivältä enemmän... Onko kukaan kokeillut niitä inkiväärikapseleita vai mitä ne olikaan mitä apteekista saa? Eli tehoaako hyvin?
Kiva pikkueppu että arvot oli hyvät! :)
Huomenta! Tervetuloa uudet. Oon ollu vähän laiska kirjoittelemaan viime aikoina, etova olo ja väsymys on vähän iskeneet. Joku kertoili että tekee mieli vaan terveellistä ruokaa. Mulla on kyllä valitettavasti ollut vähän päinvastoin ja etenkin salmiakkia tekee jatkuvasti mieli kun se mun mielestä...
Huomenta! Mollakka: toivottavasti neuvolassa sujuu kaikki hyvin. Mulla on vielä siihenkin lähes 2 viikkoa. Etova olo alkanut täälläkin pikkuhiljaa. Jotenkaan en ole jaksanut nyt edes olla niin innostunut tulevasta vauvasta kun on niin huono olo kokoajan. Lisäksi opiskelustressi painaa päälle...
Huomenta! Olipa moni käynyt taas ultrassa, tsemppiä teille, joilla tilanne oli epäselvä. Piinaavaa varmaan odotella. Mutta yrittäkää olla positiivisin mielin! Ite joudun odottaan ultraa aina viikolla 13-14, koska en aio mennä yksityiselle.
Onko kellään muulla hirveä karkin himo? Mä olin...
Mä varasin neuvolan heti parin päivän päästä kun sain positiivisen testin. Mulla on 4.10. Ei malttais odottaa et aika menis ja masu toivottavasti kasvais (hassua että sitä kerrankin toivoo)...
Voi ei nättitähti, voimia sulle! En osaa oikein muuta tohon sanoa, tosi ikävä tilanne. Ehkäpä uuden vauvan aika vaan sitten on vasta vähän myöhemmin. :hug:
Tervetuloa mukaan vappuvauvan äiti.
Huomenta kaikille! Olipa moni käynyt nyt samoihin aikoihin siellä ultrassa. Saatoin jo mainitakin, että itse en ole näillä näkymin menossa kuin vasta vk 13-14, jolloin Helsingissä saa kunnallisen ultran. Olen päätynyt tähän, koska on ollut aika tyyni olo (ts. ei tarvetta varmistella asioiden...
Heips kaikille! Onnittelut hyvästä neuvolakäynnistä mimmu! Laskennallisestiko menkoista ym. vain selvititte sen lasketun ajan? Et siis missään ultrassa ollut? Ite oon menossa eka neuvolaan parin viikon päästä ja silloin on kai lähes 8 vk:a. Kuunnellaankohan silloin jo niitä sydänääniä?
Moi taas! Vielä pahoinvoinnista: milloin se alkoi (millä raskausviikolla) teillä joilla oireita on ollut? Mulla on ollu tänään taas ihan normaali päivä.
Sädetikku: eikös se kiinnittyminen ole jo vk:n kuluttua hedelmöittymisestä eli ennen kuin raskautta on vielä todettukaan?
niin minäkin ymmärsin, joten ajattelin jättää menemättä kun en ole kamalan huolissani ja toisaalta saattaisin kovastikin huolestua jos esim. sykettä ei näkyisi. Ainut että sais tietää aiemmin jos jotain olisi jo pielessä, mutta toisaalta voihan myöhemminkin sattua mitä tahansa vaikka alku olisi...
Huomenta! Carmen: :hug: Koita kestää! Mulla tuli eilen hetkellisesti niin paha olo, että ajattelin jo että voi ei, mitä oon mennyt tekemään... Enhän kestäisi jos se olisi sellaista mahd. monta kuukautta! Mutta mulla se meni ohi aika nopeasti. Kaikki sympatiat sulle!!
äippä84: Mäkin oon...
Moi taas! Toivottavasti Elz83N kaikki on hyvin!
Te joilla on enemmän kokemusta pahoinvoinnista, onko se sellaista että voi olla esim. tunnin ajan tosi oksettava olo ja sen jälkeen taas normaali? Mulla oli tänään ekaa kertaa em. olotila joskus aamusta. Mut en oo varma johtuuko raskaudesta vai...
Huomenta! Täällä hullun aikaisin kukun hereillä ottaen huomioon, että on sunnuntai. Tervetuloa iritna! Toukomuru: eikös sairauslomat haeta yleensä työterveydestä? Vai etkö sinne vielä haluaisi paljastaa tilannetta? En osaa valitettavasti antaa mitään neuvoa. Maviks: mullakin on vatsa...