Hakutulokset

1. P

km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiva kuulla siusta Repa paljon tarrasukkia matkaan! On ollut ikävä sun viestejä :D :hug: Pulttiksella on syytä juhlaan B) Niin monta hyvää uutista, hienoa :flower: Tarrasukkia sinnekkin matkaan :wave: Haikara: Kiva kuulla sustakin :wave: Kaikkea hyvää :hug: Stoppis: Ei...
  2. P

Miikkis: All righty then! Plussataan tästä kierrosta molemmat! Minäkin muka.... :laugh: Kiitos voimahalauksista =) RouvaRajatapaus: Onnittelut tädistä :flower: Arskaenergiaa: Voi toivottavasti se ei ole ku. Ei eieieieieieieiei.... ON: Vihloo, vihloo alamasua vihloo... Mutta ei...
  3. P

Voi Emik :'( Tuu tänne, tuu lähemmäs ruutua. Vielä vähän lähemmäksi........ Tässä, ole hyvä: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug...
  4. P

MissMaisa: Monet alkuraskauden keskenmenothan ilmenevät tavallista runsaampana kuukautisvuotona, eli ei välttämättä hyytymiä tule. En olisi asiasta vielä huolissani. Voi käydä niin ettei hyytymiä tule ollenkaan, tai että niitä tulee vasta seuraavien kuukautisten aikaan. Jos alat kipuilemaan...
  5. P

MAHTAVAA RISUKASA, MARGE JA DULLE!!!!!!!!!! Oon niin kovin onnellinen teidän puolesta :flower: :flower: Ja Marge kyllä se plussa siitä saa väriä, parin päivän päästä on jo varmempi plussa! Amiralle ++++++++++++++++++ :whistle: Ja voi Julietta, kumpa se sun tuleva la olisikin ensi...
  6. P

Pikaisesti tulin sanomaan Irtosoralle että KIITOS HYVÄSTÄ, TAI SIIS MAINIOSTA KEKSINNÖSTÄ =) =) Laitetaan harkintaan :attn: Oikeesti :wave: Danjuskalle huikkaan että meillä on noutajia, ihania sellaisia :saint: :saint: Nyt täytyy mennä makuulle, ihmeellisiä alamahavihlontoja...
  7. P

Voi surku huonoja uutisia..... Tinii ja Emik iso :hug: teille!!! ninaTT ja MissMaisa : Tervetuloa joukkoomme :hug: pahoitteluni että tänne jouduitte :ashamed: Toivottavasti saatte tukea ja lohdutusta, ja kaikkea mitä tarvitsette! Epskeps: Ovisonnea! Nyt tästä kierrosta se tärppi!! =)...
  8. P

Miikkis: Jospa ne tipat olikin kiinnittymisvuotoa? =) =) =) =) Giia: Hyper-suuret onnittelut vahvasta plussasta!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Vie meidät kaikki mukanasi odotuspuolelle :) ON: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kuinka tyhjä olo päässäni on B)...
  9. P

SatuKa: Tervetuloa rouvakerhoon ja kotosuomeen =) Margherita: Onnea kummiudesta :hug: Miikkis: Moikkuli vaan :wave: On hienoa olla elossa :laugh: Todellakin pohjamudissa tuli käytyä :ashamed: Olin tuossa pari viikkoa sitten ihan varma, että kohta mieheni saa viedä mut suljetulle...
  10. P

Risukasa: Pahoitteluni ukkisi poismenon vuoksi.... :hug: Jemina: Tervetuloa :wave: Pahoitteluni :hug: Danjuska: Hyvä että pääset tutkimuksiin, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Irtosoran miekkoselle pikaista paranemista :wave: Epskeps: Kiitos limainfosta :laugh: Kiva...
  11. P

Giia onnittelut haamusta! =) =) =) Kyllä se siitä vahvistuu =) Hiidi: +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Irtosora: Kiitos mietelauseesta =) Kävikö flaksi? :wave: Epskeps: Tsemppiä oviksen bongailuun! Ja miljoonasti onnea ja peukkuja huomiselle!! Danjuska: Surku että eilinen...
  12. P

...Vaikka lähtö oli lähellä... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kävin niin pohjalla, pohjalla, pohjalla, pohjalla että olin varma ettei sieltä nousta ikipäivänä ylös :ashamed: Onnea plussanneille...
  13. P

Kiitos kaikille lohduttajille :hug: Olette tosi ihania. Mä soitin äsken tohtorille, pyysin lähetettä jotta pääsisin juttelemaan ammatti-ihmisen kanssa. Viikonlopun mietin soitanko maanantaina vai en, ja kun äsken luin esim. Orchidin ihanan kirjoituksen (kiitos!) niin purskahdin vaan ihan...
  14. P

Kiitos teille kaikille, ootte tosi tosi tosi tosi ihania!! Täällä on päivä mennyt maatessa, alaselän vihoittelu paheni, ja nyt on tosi kipee. Kunhan tämä tästä vähän helppaa, niin on pakko ottaa itteensä niskasta ja per.eestä kiinni ja alkaa tehä selkä,- ja vatsalihaksia. Ei muuten, mutta mun...
  15. P

Jatkoa.... Olihan se odotettavissa, koska ei niinkään oireita ollut :/ Mä olisin sen tädin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mielelläni jättänyt sinne reissuun |O Noh, pitää ajatella että ehkä meillekkin se...
  16. P

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: TÄTI PRKLE TULI :headwall: :headwall: :headwall: :headwall...
  17. P

Eliisa80 :hug: Voi kumpa kaikki olisi mennyt hyvin... :'( Voimia ystäväni :hug: Marleena83 se on ihanaa aikaa kun käydään sormuksia kattelemassa ja ostamassa :) Ihan taas liikutun... :ashamed: Tosi kiva teillä odottaa ulkomaanmatkaa, tuot sieltä sitten sen plussan =) Gatsu...
  18. P

Piti vielä tulla sanomaan Eliisalle että toivottavasti tuot meille hyviä uutisia lääkärikäynniltäsi :hug: :hug: :hug:
  19. P

Miikkikselle voima :hug: Muista että oot meidän mielessä!!! :heart: Repa ja Pullenah Kyllä tämä tästä vielä. Ei luovuteta! Eteenpäin, sano mummo lumessa! Ymmärrän että välillä tulee epätoivon hetkiä, mutta nekin vahvistavat meitä, edes pikkuisen. Ihanaa Beccy että oot luottavaisin...
  20. P

Kiitos kovasti Repa Kiitos että et pidä mua ihan pöhlönä. Ja kiitos teille muillekkin ihanaisille :heart: Mä täälä oon jotenkin aivan yliherkkänä taas... :'( Luin teidän tekstejä ja liikutuin ihan mahottomasti. Tiiä sitten, taitaa johtua tädin tulemisesta, sitä kovasti odottelen. Tai tiiän...

Yhteistyössä