Tässä oon teille tilittäny muutamalla sivulla omaa tilannettani, ja mietin vain, että miksi joillakin ihmisillä erittyy raskaushormonia hitaammin kuin toisilla?
Kertooko se automaattisesti että jotain on vialla, vai mistä tämä mahtaa johtua??
Joillekin raskaustesti antaa vahvan plussan jo...
Heips,
On yritetty lasta reilu 3v. yks tuulimuna takana...
Sellaista nyt ihmettelen, että menossa on kp 6, ja tänään alko tuntuvat menkkakivut ja jalkoihin särkee selästä saakkaa (samoin ku teininä kasvukivut..). Kierto on ollu tasainen 29pv, joten kivut tuskin ovulaatiosta johtuvaa. Menkat...
mulla on normi kierto n.28-33. nyt menossa kp 26.
Huomenna on tutun 50v juhlat (alkoholi tarjoiluneen), tein tänään päiväpissassta testin first signalilla 10mIU/ml (rakossa n. vajaa 2 1/2t.) testi ajalla ei tullu mitään, mutta ku kävin koiran kaa lenkillä ja nyt näkyy haamujen haamu (huono...
Heips,
Onko kenelläkään tullut apteekin omaan r-testiin viivanpaikkaa??? Itellä menossa kolmas clomi kierto ja ovulaatio on vahvistettu ultralla 2 ekassa kierrossa ja erittäin hyvin toimii (syön vain kp 3,4,5 lääkkeet).
nyt on menossa kp29/28. Aamulla tein apteekin oman ja kontrolliviiva...
Voisiko olla mahollista että kp 20 näkyy r-testissä haamujen haamu?? (semmonen mitä ukko ei varmasti näkis, mut mun silmään iskee semmonen haalee viiva...)
Vähä taustaa vielä itestäni, yritystä takana 2 vuotta ja tuulimuna raskaus 8/08 joka otettiin lääkkeillä pois rv14. Nyt ensimmäinen...
onko muita kohtalotovereita? itse sain eilen tietää asiasta ja nyt vasta alkaa jotenki ajatukset kulkemaan. yritystä meillä on takana nyt vuos ja 7kk. tämä tuli aivan yllätyksenä ja nyt odottelen vain lähetettä tyhjennykseen..... mitä oon täällä lukenu, ni kaavinta on yleisemmin suositeltu, ja...
olin viikonlopun kipeenä ja muutenki vähä sulattelin maanatai testin NEGAA!!!!!!oli aika vaikee olla, ja on vieläki... en jaksa ymmärtää tätä mun kiertoo en sitten ollenkaa. menkkoja ei kuulu ei näy... mutta sanokaas viisaammat, olin siel lääkärillä 26.8 ja sillon siellä näky se 8mm kokonen...
tuizulle :hug: noh, nyt kuitenki asia on tiedossa ja hoidossa ni eikun yrittämään! mulla ei oo edelleenkään menkat alkanu, ajattelin huomen aamuna tehä testin, eiköhän se jo siinä näy jos jotain on... olin vko lopun kotipuolessa kyläilemässä, ja makasin koko reissun kuumeessa. vieläki on vähä...
pitihän se arvata, nega tuli... mutta ajattelin, että ku se lääkäri sano, että mun kierto voi mennä vähä miten sattuu ja siellä oli sillon kasvamassa munasolu, että oiskohan mitenkää mahollista, että se ei vielä edes näkyis testissä?? jos se kiinnittyminen ois ollu vasta äskön??? hullun...
Tervetuloo takasin kotoSuomeen Annie76! Josko sitä nyt jaksaa taas tämän pimenevän syksyn ja talven yli!!
Mä oon yrittäny saada ajatuksiani muualle, kävin tunnin lenkillä koiran kanssa, tarvottiin tuolla pitkin metsiä, sitten suihkuun ja istuskelitiin tuossa takkatulen äärellä. ukko on...
Olin kaupungilla ja ostin uuden hienon takin :) sain vihdoinkin aikaiseksi...ostin myös raskaustestin, mutta en tiedä millon sen uskallan tehä... kuitenkin kierto ollu melko sekava nykyisin...ajattelin, että jos ei vielä huomenna näy menkkoja, ni sitten teen maanatai aamuna ennen töihin...
voi katjuska!ei taida nyt työnantajas olla mitään ihanimpia ihmisiä, harmi kuulla! :hug:
mä en tiiä millon tässä testailis, ku kierto on muutenki aina heitelly miten sattuu. ootellaan nyt rauhassa viel pari päivää. torstaina oli kyl alavatsassa semmoset tunteet että ois kuukautiset alkaneet...
Toivottavasti ei haittaa, että tällaisen laitan, mutta ajattelin, että pientä iloa meille naisille! =)
"Siinä vaiheessa, kun jumala oli luomassa naista, hänellä oli menossa ylitöiksi jo kuudetta päivää. Paikalle ilmestyi enkeli ja kysyi:miksi sinä kulutat niin paljon aikaa juuri tähän...
Terve vaan kevätesikko!! mä kun kävin siellä yksityisellä ni ne teki
siinä samalla sen ultran, ja kelan korvausten jälkeen mulle jäi maksettavaa 96?. aikaa meni vajaa puol tuntia, mutta vastauksia ja toivoa sain sitäkin enemmän.
olin moikkaamassa siskoo ja sen kanssa höpöteltiin kaiksita...
kyllä oli helpotus käydä siellä lääkärissä vaikka satanen sinne hurahti, mutta vastauksista voisin uudelleen tilittää sen satkun. minulta löydettin pco, eli se monirakkulainen munasarja. lääkäri teki ultran ja siellä oli maanantaina kypsymässä 8mm munasolu. että vehe kuitenkin toimii, vaikkakin...
Nyt alkaa taas jänskättää se maanantain lääkäri... yleilääkärin mukaan ei ollut mitään vikaa mutta mistä sitä tietää... mutta kyllä sekin mietityttää että entäs jos tosissaan miehessä on se vika!! joskus siitäkin keskusteltiin, ja mietittiin vaihtoehtoja, mutta ei niistä mikään korvaa sitä...
Kiitos halauksista, tuli tarpeeseen! kaveri sai muutama päivä sitten keskenmenon... on pistänyt ihteekin mietityttämään, että kuinka arvaamatonta elämä on... oon yrittäny olla kovasti tukena, mutta onneks hänellä on myös oma kulta ja pystyvät avoimesti puhumaan asiasta. kun ajattelee tuota...
nonni, menkat alko sitten perjantaina, eli alusta alko taas koko homma 4/28, mutta nyt voi taas yrittää. ajattelinki vähä etsiä vaihtelua kaupasta ;) jotain kivaa päällepantavaa, ni pysyy mieli virkeenä... ja onneks maanantaina pääsen sinne lääkäriin ni ehkä selviää asioita, ja kierto tasaantus....