Eli haluaisin kokemuksia teiltä, jotka olette syystä tai toisesta synnyttäneet ilman tukihenkilöä tai miestä mukana.
Itsellä se tilanne, että miehestä ei ole oikein koko raskausaikana ollut tukea, pikemminkin päinvastoin, ja kahdessa aiemmassa synnytyksessä en ole kokenut saavani häneltä...
Hei!
Osaiskohan joku auttaa minua tässä epävarmuudessa... Odottelin menkkoja joulun alla, mutta niitä ei kuulunut. Sitten joulupäivänä alkoi tiputteluvuoto, jota on tullut joka päivä pieni määrä. Sen verran että suojaa tarvii. Eilen kuitenkin tein malttamattomana raskaustestin ja plussahan...
Irtosora, mä olen myös niin hölmö, että katson varmaan joka kierron alkupuolella, mikä ois la jos nyt tärppäis. Ja oon myös NIIN hölmö, että lasken jo millon jäisin äitiyslomalle! :laugh: Pientä työssä väsymistä ilmassa, kyllä vain. Mutta kunhan nyt ei ihan sen varaan tosissaan laske, niin...
ONNEA Amira! :heart: :heart: :heart: Ihana päivä kun näin paljon plussia! Lisää tällaisia päiviä!! :D
Tapsulle pahoittelut minunkin puolestani. Tervetuloa tälle palstalle, täältä saa vertaistukea. Ja uusi kuumeilu on monesti paras lääke keskenmenosta toipumisessa. :hug:
Vielä...
ONNEA Risukasa, Dulle ja MargeSimpson!! Siistiä että täällä on plussa-aalto käynnissä! Toivottavasti se jatkuu ja imaisee tämän palstan tyhjäksi kokonaan!!
Emik, voi kun harmittaa sun puolesta. Ihan kamalaa tuommonen. :'(
Iltaa kaikille!
Voi mitä suruviestejä täällä on kirjoiteltu. Ihan kamalaa, Tinii. :'( Voimia kovasti ja tsemppiä surun keskelle.
Samoin Emik on kokenut kovia. On se kummallista, että ensin annetaan ilon aihe ja saman tien otetaan pois. :'( Ihan epäreilua tämä elämä! Lämpimiä...
Mä olen myös taustaillut vähän, täti ja tulehdus vei voimat eikä oikein asiaakaan oo ollut... nyt kuitenkin alkaa jo helpottaa, nuo molemmat pahalaiset. Niukemmat on menkat kuin varmaan koskaan, mutta kipuja on kyllä ollut.
Risukasalle lämmin osanotto ja halauksia! Tänne kyllä kärsii mun...
Hyvät uutiset: Täti siis yllätti ja tuli, tasan kuusi viikkoa km:sta. =) Huonot uutiset: Se toi mukanaan pissatulehduksen. :( Kurjaa! Kipuja siis riittää.
Piti varata vino pino tarvikkeita ja särkylääkkeitä. Tiedä kuinka äkänen täti nyt on kun ei koko kesänä päässyt käymään. Ja vaikuttaa...
Voi kauhee millanen kaveri sulla, Äitee2!! Ampua pitäis! Sori vaan karkea kielenkäyttö, mutta oikeesti ottaa sun puolesta kupoliin tosi paljon. :hug:
Myymälle toipumista ja lohtu :hug: !! Ihan itketti lukea sun viestiä. :'( Sure nyt rauhassa, toivottavasti saat tukea läheisiltäsi...
Heipsis!
Labrassa selvisi negatiivinen tulos! Eli tylsä menkkojen odottelu jatkuu... äsh, missä ne viipyilee, kuus viikkoa kohta km:sta eikä mitään merkkejä. Mutta onhan se toisaalta hyvä etten heti tullut raskaaksi, ompahan toipumisaikaa.
Voi Äitee kuin kurjan tempun teki sulle Kela. On...
Emik, ONNITTELUT!!! Upeaa! Tuota kyllä jo aavisteltiinkin. Nyt vaan toiveet korkealle ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Ja meneehän se ihan varmasti!! :heart: :heart:
Epskepsin hymiöt on kyl loistavia! Jos muuten masentaa niin ne ainaki saa hyvälle tuulelle! Kiitos...
Sunnuntaipäivää!
Täällähän nähdään unia! :D Hassu toi Äiteen uni. Täällä ei tarvii kyl plussauutisia kainostella. Toivotaan että se oli enneuni! :)
Mä näin myös kerran unta että siskoni ilmoitti olevansa raskaana eikä millään voinut ymmärtää miks se tuntu musta pahalta... tietenki tuntu...
Iltaa... yökyöpeli taas täällä...
Pahoittelut Tinii ja Orchid tädistä. :hug: Tosi kurjaa tollanen. Pudotus tuli taas korkealta toiveista. :'(
Myymä, lämmin halaus sulle ja osanotto menetyksenne takia. Tervetuloa tähän upeaan porukkaan!
Epskeps, ihanaa että olet jo noin...
Kiitos tsempeistä! On tosiaan tylsää odotella ekaa tätiä. irtosora, täytys tosiaan varmaan kerätä kolehti tädin gps:ään. :laugh: Täällä kukkii hyvä huumori, olette ihania kaikki! :hug:
Toi Dullen kokemus oli kyllä kamala. Huh, oisin kans saanu sydärin. Kuvittelisin heti kaikkein pahinta...
Voi vitsit minkä "hymiön" olet kehittänyt jostain!! :laugh: :laugh: :laugh:
Tosiaankin patjoille kyytiä! :D
Mä olen ollut vähän out näistä kuvioista tän viikon, jotenkin ollut niin kiirettä, joka ilta menoa. Onnea plussanneille, sen verran täytyy ehtiä kirjoittaa. =)
Tänne ei...
Ihania uutisia pulttiksella ja Repalla!!! :heart: :heart:
Onnea molemmille odotukseen! Hienoa että pikku masuasukki pulttiksen massussa voi hyvin, toivotaan että se hematooma ei haittaa menoa... nyt lepäilet sitten rauhassa pari viikkoo. Ja Repa, plussasit sitten! Onnittelut!! Huippua!! Ja...
Iltoja...
stoppis, mun käsityksen mukaan vaaleanpunertava vuoto oviksen aikoihin on ihan normaalia. Itsellä myös monesti ollut. Jospa sullaki se ois vaan sitä.
pulttis, voimia kovasti ja onnea ultraan. Toivotaan että kaikki ois hyvin! Onhan niitä harmittomiakin vuotoja alkuraskauden...
Huh, täällä on oikein ahkeroitu viikonloppuna! Pari päivää olin pois ja olipa homma päästä taas kärryille mitä täällä on tapahtunut. :D Mutta sehän on niin mukavaa, teidän kuulumisia lueskella! :heart:
Julietta, tervetuloa mukaan ja lämmin :hug: sulle menetyksesi takia. Tunteet heittää...
stoppis, on tökkiny tää palsta, olen monta kertaa yrittänyt tänne mut ei pääse. Kumma homma. Nyt kuitenkin toimii, vaan kun on jo yö ja väsyttää...
Sen verran kuitenkin täytyy viestiä laittaa, että soitin tänään neuvolaan ja kyselin täytyskö jälkitarkastukses käydä, täällä kun se kuulostaa...
Moi!
Täältä tosiaan meinaa ihan kärryiltä tipahtaa... sorry kun ei koskaan ehdi kaikkien juttuja kommentoimaan. Kuitenkin yhtä ihania olette kaikki! :hug:
Repa, Perstai... :laugh:
Tinii, ihanaa kun sua oksettaa! :laugh:
Epskeps, mä myös seuraan Tuhkimotarinaa, se on ihana...