Hakutulokset

1. M

km:n jälkeen kuumeilevat...

Huomenia ystävät! Ihania uutisia, onnea Amira sylikaupalla :flower: Tervetuloa mukaan Tapsu! Pulttiksen ja Haikaran uutiset toi taas toivoa ja hyvää fiilistä näin viikonloppua kohti. Mukavaa kuulla että kaikki on hyvin. Onnellinen odotuksenne jatkukoon :heart: Minäkin...
  2. M

Tänne on tullut kamalasti tekstiä kurssin aikana.. Ihanaa plussia.. onnittelut Risukasa, Marge ja Dulle :heart: Emik Voi mitä oletkaan saanut kestää :hug: sanaton olen taas :( Muille minä en jaksa nyt kommentoida mitään, anteeksi kamalasti.. kauhea väsy päällä.. Mukana menossa...
  3. M

Emik voi itku, elämä on niin epäreilua :hug: Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin.. Irtis Meillä olisi pitänyt olla ovis kanssa viikonlopulla, mutta ne mun bongailemat limat tulikin nenästä :laugh: Kamala flunssa päällä ja nyt vielä kurssilla toisella puolella suomea kun mies niin...
  4. M

Heippa kaikille! Tinii :hug: Emik onnea matkaan ihan hurjasti :heart: Epskeps me bongaillaan sitten ovista samoihin aikoihin .. Tuulenpuuska onnea tädistä mutta jaksuja paranemiseen.. pissatulehdus on ikävä tauti :/ Danjuska mitenköhän sitä tuntuu että nyt tulee...
  5. M

Epskeps nyt vaan peitot heilumaan ja kesävauvaa yrittämään :laugh: Emik Onnea haamusta, ihania uutisia :heart: Tuulenpuuska Toivotaan että plussa tai täti tulisi niin pääsisi selvyyteen asiasta. Itse kanssa vähän "pelkäsin" kaavinnan jälkeen että oon raskaana ja tietysti salaa...
  6. M

ONNEA REPA :flower: :flower: :flower: Tarrasukkia paljon odotukseen!!!!
  7. M

Huomenta! Pulttis toivon että teillä on kaikki hyvin Repa ja Epskeps jännittäääää ihan kamalasti teidän puolesta. Minulla täti alkaa tehdä lähtöä ja toivotaan ettei takaisin tule kun joskus yhdeksän kuukauden jälkeen :laugh:
  8. M

Repa Peukutan sullekkin että nämä olisi nyt niiiiitä oireita :hug:
  9. M

Heippa ja sunnuntaita kaikille! Julietta tottakai haet lisää saikkua että pääset pahimman surun yli kotona. Minulla loppui vuoto kanssa oikeastaan heti kaavinnan jälkeen joten luullakseni se on ihan normaalia. Tsemppiä ja jaksamista. EpskepsMinua jänskättää sun puolesta.. toivotaan että se...
  10. M

Rfsu:n testistä??

Onnea Niisku04 :heart: Kyllä tuo aika selvältä näyttää!
  11. M

Jipiiii mä oon päässy listalle :D Eilen kun tulin töistä kotiin postissa oli tullut paketti. Siinä oli vau´kirjalta erilaista matskuu.. vaippoja, vauvaceedee, kirja.. täytettiin sellainen lomake ekassa neuvolassa, missä ehdin jo käydä. Onneks tuntuu että oon jo henkisesti vahvoilla, muutama...
  12. M

Kiitokset teille ihanille :hug: Minä odottelen kovasti menkkoja.. viidettä viikkoa jo mennään kaavinnasta ja ei mitään tuntemuksia vielä.. eilen ja tänään tein raskaustestin ja negaa näytti.. ei parhaalla tahdollakaan edes haamun haamua näkynyt.. katsellaan nyt.. Stoppis Mulla on vähän...
  13. M

Hei! Voisin liittyä ketjuun mukaan, jos saa tulla :wave: Meillä oli keskeytynyt keskenmeno elokuun alussa, eli aika tarkkaan kuukausi sitten. Ultrassa huomattiin, että alkio oli jäänyt viikoille 6-7. Tosin toinen lääkäri sanoi että se olisi tuulimuna joten en nyt ole ihan varma kuinka se...

Yhteistyössä