Sieltä voit ostaa tuotteita edullisesti, sillä tarjouksia voi nostaa ainoastaan sentin kerrallaan. Tuotteille ei ole määrätty mitään muuta huutoaikaa, vaan ne katkeavat, kun kukaan ei korota tarjoustasi huudettavalle tuotteelle määrättyyn aikaan esim. kahteen minuuttiin. Kaikki tuotteet ovat...
Olisitko kiinnostunut tutustumaan uuteen huutokauppa sivustoon? :wave:
Jos olet kiinnostunut, niin lähetä minulle sähköposti osoitteesi yv:nä, niin suosittelen sivustoa sinulle, (yritän nimittäin kerätä huutopisteitä lisää).
:attn: Iso kiitos kaikille ja :hug:
Itse koin ensimmäisen keskenmenoni jo vuonna -03, mutta yhä silloin tällöin suru saa minut valtaan ja muistelen pientä 16rv syntynyttä pientä poikaani. Olin synnyttänyt ennen kaksi tervettä lasta, eikä mielessäni ollut käynytkään, että voisin kokea keskenmenon, mutta valitettavasti niin kävi. Se...
Mulla on ollut kaksi keskeytynyttä km. Ensimmäinen 16rv. ja toisella kerralla ei löytynyt 7+ viikolla ultrassa sykkeitä, neljä piiiiiiitkääääää viikkoa odottelin kotona, uudelleen ultraan>> passitus kaavintaan. Ekalla kerralla menin pahoinvoinnin takia sairaalaan ja shokki oli valtava, kun...
Minulle luultavasti kirjoittaminen on auttanut eniten. Olen purkanut runomuotoon kirjoittaen sisäistä tuskaani. Pikku hiljaa olen hyväksynyt sen, että mikään ei tuo pientä poikaani takaisin, mutta kirjoittamalla tunnen olevani lähempänä häntä.
Olen sinun kaltaisesi elokuu19, yritän hymyillä ja...
Hei Nasu ja kiitos vastauksestasi.
En ole nyt ehtinyt käydä näillä sivuilla, mutta olen näköjään osannut toimia oikein, sillä kirjoitin miehelleni kaikista keskenmenoon liittyvistä tunteistani. Ainakin se hieman helpotti minun oloani. Ehkä kaikki taas paranee päivä päivältä.
Kyllä kai minunkin...
Miten sitä onkaan toisinaan tosi vahva ja toisinaan taas aivan maassa. Kyllä mä ymmärrän sen, että ensimmäinen vuosi keskenmenon jälkeen oli rankka, mutta kun vieläkin yli kahden vuoden jälkeen on välillä tosi alamaissa... :/
Ehkä mulla vaan on vieläkin niin paljon käsittelemättömiä tunteita...
Mulla oli kaavinnan jälkeen myös vuoto melko vähäistä, eikä vuoto kestänyt kauaa. Joten minusta se on ainakin ihan normaalia, niin kuin tuo pieni nipistelykin.
Ennen jälkitarkastusta mulla oli kovempi kipu alavatsassa, niin se oli merkki kohtutulehduksesta.
Sinulle toivottelen jaksamisia ja :hug:
Minusta tuo kateus on ihan normaalia. En minä ainakaan koskaan ole toivonut muille keskenmenoa, sen takia, että itse sen olen läpikäynyt, mutta oli sydäntä raastavaa, kun miehen veljen vaimo odotti yhtä aikaa vauvaa. Hän onneksi ymmärsi minua, kun sanoin, että minusta ei ole häntä juuri nyt...
Mulla on ollut kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 16rv. ja toinen oli mennyt ihan alkuvaiheessa kesken, kaavittiin 11rv. Mulla tuli sen kaavinnan jälkeen pientä alavatsakipua, eikä kuukautiset olleet normaalit. Normaalia tai hiukan niukempaa vuotoa tuli 2-3 päivää ja sen jälkeen tuhrua. Ovisaikaan...
Taas on elämässä sellainen vaihe, että tuo suru on pompannut pintaan. En minä enää tietenkään päivittäin asiaa mieti, mutta jostain sielun sopukasta se aika ajoin nousee pintaan. :'( Ehkä nyt osaltaan serkkuni sairastuminen syöpään on saanut minut muistelemaan keskenmenoani. :(
Keskenmenosta...
Minäkin haluan vastata, vaikka itse menetinkin oman pikkuiseni 16rv. :'( Mun enkelipoikani synnytyksessä oli mukana kätilöharjoittelija, hänelle synnytys oli ensimmäinen tälläinen, missä tiedettiin vauvan kuolleen. Voin ihan rehellisesti sanoa, että tämä kätilöopiskelija oli mukavinta koko...
Oliko kyseessä kätkytkuolema? :'( :hug:
Itsellä otti tosi koville, kun menetin 16rv. pienen poikani. Se oli hirveä shokki ja itkin hänen vuokseen, enkä osannut iloita lapsista, joita minulla oli. Ymmärrän, että olet katkera ja surullinen, ihmettelisinkin , jos et olisi. Kukapa omasta...
Kiitos teille kaikille, jotka vastasitte! Kyllä kai se tärkein kuva onkin se kuva, joka säilyy sydämessä.
Mulla kuitenkin siitä hyvä tilanne, että mulla on kolme lapsukaista. Keskenmenojen jälkeenkin olen saanut syliini ihanan pikku prinssin. Toivotan kovasti voimia ja jaksamista erityisesti...
Sussu82, sulla on ollut ihana kätilö. Mutta voihan se olla, että tilanteesi on ollut erilainen senkin vuoksi, että vauvasi on jo lääketieteen nimissäkin vauva, kun sulla on ollut niin paljon viikkoja, kun mun pikkuinen oli 16rv. niin lääketiede pitää niin pientä vaan sikiönä, ei vauvana, vaikka...