Öh..kesti melkein vartin vastailla johki mainoksiin liittyviin kysymyksiin..meinasin jo eräänkin kerran jättää leikin kesken mutta sit aattelin vaan ettei tää nyt enää voi kauaa kestää..
Vähän turhalta tuntui muutenkin koko homma..
Onko monikin vastannut samaan galluppiin??
Empä oo tuollaseenkaan koskaan ennen törmännyt..
Oltiin kävelyllä lasten kanssa, tiellä oli kissa. Pelästy meidän keskikokoista koiraa kun innostu ensin näkemästään..ensin juoksi pakoon mut tulikin vähän ajan päästä takaisin ja hyökkäs koiran niskoihin kiinni :o
Lapset pelästy ihan...
Neuvolakuulumisia :wave:
Eli kaikki omat arvot oli ihan ok!Hb oli jopa noussu ihan kivasti, oli 118 nyt!
Painoa oli taasen tullu 800g viikossa..noh 15kg nyt yhteensä että ei se nyt NIIN kamalan paljoa ole..
Siellä se meitin jöntti oli alhaalla lantiossa ja sydän jyskytteli niin napakasti...
Huomenta :wave:
Ja onnittelut Viinikalle ja Hemulille vauvoista :heart: :heart: :flower: :flower:
Mulla "lorahteli" taas eilen illalla jotain tuolta alakerrasta, aika reippaastikin..mut en ymmärrä.Kun sitä on jo pidemmän aikaa tullu et mitä se sit on..
Ja nyt oli lisäksi ihan...
Huomenta :wave:
Mä nukuin koko yön kuin tukki :o Ei siis yhtään vessareissua eikä muutakaan..lapsetkin pysyi kiltisti koko yön omissa sängyissään ja kaiken puolin täytyy sanoa että on levännyt olo..
No nyt aamulla ei sitte enää olekkaan ollu niin lepposta..meillä nää kaks ihanaista on nyt...
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:
Ihanaa kun alkaa noita vauvoja putkahdella yhteen jos toiseenkin perheeseen =)
Täällä sitä vaan ollaan vielä yhdessä koossa.
Neuvola mulla oli viime torstaina ja siellä kaikki OK!
Vauva oli nyt vihdoin...
Kyllähän se haaleakin viiva on viiva kuitenkin..en usko että jotain omiaan näyttäs.Paljon onnea vaan plussaamisesta :heart: :flower:
Nyt vaan kovasti tarrasukkia pikkuiselle =)
Heh rontti ja mamma3, mä oon kanssa vakavissani jo pohtinu että laitan jotku nätit ja yhteensopivat vaatteet tytöille valmiiksi kun tulevat mua sairaalaan katsomaan..muuten toi isäntä voi pukea niille ihan mitä tahansa ja hormoonien huuruissa juuri synnyttäneenä en vastaa kyllä sitten sanoistani...
Neuvolakuulumisia..
Paino oli nyt sitte laskenu 2kg =) vitsi kun olin tyytyväinen, johan se sit nousikin tossa yhessä vaiheessa ihan tajutonta vauhtia.
vauvan :heart: sykki niin hienosti, kuunteli se terkka aika kauan kun sillä oli joku opiskelija jolle selitti samalla.
pissa oli puhdas...
Noista raskausarvista..mullehan tuli sillon tyttösten odotusaikana ihan karseat raskausarvet.Ihan on tuolta häpykummulta kylkiluihin asti semmoset sentin paksuset arvet :ashamed: Ja terkka vielä naureskeli, että ei oo olleskaan pahimmasta päästä joita on nähnyt kaksosten äideillä..
Nyt on...
Olettepas te ahkeria kirjottelijoita..tekstiä vaikka kuinka..
Juu mulla on nyt tota painoa tullu taasen ihan hurjasti..eka sitä oli tullu 1,4kg/viikko.No terkka anto sit viime perjantaina uuden ajan maanantaille, painokontrollille.No kävin sit eilen niin taas painoa tullu 1,4kg :ashamed...
Mulle sanottiin neuvolassa että semmoset 1-2v olis ihan hyvä aika antaa kohdun toipua sektiosta.
Mä tulin raskaaksi 1v4kk sektion jälkeen, eikä kukaan ole ainakaan sanonu että ois liian aikasin..
Heissan kaikille :wave:
Neuvolaterkkuja:
Sf-mitta 31,5 alakäyrällä menee (ei siis olekkaan se 34+ mitä se "lääkäri" viimeks sai)
vauvan :heart: äänet jumpsutteli vahvana
oma paino oli taas noussu 1,4kg reilussa viikossa :ashamed: mä en voi käsittää miten se nousee noin paljon..yhteensä...
Huomenta päivää =)
Mulla on pitkästä aikaa semmonen ihan hyvä fiilis, jotenkin on tullu semmonen "rauhallisen odottava" olo ton synnytyksenkin suhteen.
Muutaman jutun haluaisin kuitenkin vielä selvittää joten ei auta kun terkan päälle sitte käydä oikein urakalla ja vaatia että saan vastauksia...
Mulle ei kukaan edes selittäny sen tarkemmin noita vasta-aine juttuja, tokasivat vaan että pitää ottaa vielä rv 36 verikoe jotta nähään onko niitä tullu..
Mä sain siis kanssa viime synnytyksessä ( sektio -05) verta kun verenhukka oli niin suuri :o