Hakutulokset

1. kuu-ukko

sterilisaatio, sektio ja imetys, kokemuksia

Minulle tehtiin neljännessä sektiossa sterilisaatio. Maito ei ole noussut samalla tavalla kuin aiemmin. Onko sterilisaatiolla vaikutusta vai mistä johtuu?
  2. kuu-ukko

Painoarvioita rv 33

Minkälaisia arvioita teillä on ollut vauvallenne noilla viikoilla ??
  3. kuu-ukko

Isänpäivälahja PINO

Jotain persoonallista, mutta mitä ??? Laitetaan pino, johon voi laittaa hyviä linkkejä ja vinkkejä mitä vois hommata.
  4. kuu-ukko

Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT

Moi taas pitkästä aikaa :wave: Täällähän on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista. Jokaiselle virtuaalihalit :hug: ON: Paha olo taitaa olla takana päin, ihanaa. Nyt pääsee nauttimaan odotuksen onnesta, kun tuo pieni perhonen läpyttelee siipiään masussakin, niin tuntuu jo todelliselta...
  5. kuu-ukko

alkuraskauden pahoinvointi ja sairasloma

Mä olin 1½kuukautta pahoinvoinnin ja väsymyksen takia saikulla, alkaen viikosta 10, tosin aikaisemminkin ehkä olisi ollut tarvetta. Neuvolalääkäri mulle kirjoitti saikun, kun just viikolla 10 on rutiinitarkastus.
  6. kuu-ukko

Voi harmi Jiksu :( kosteusongelmat ovat aina niin inhoittavia ja monesti pitkäveteisiä, mutta toivottavasti ei teillä. Täällä tänäänkin vielä halailtu pönttöä, voi sais loppua jo toi yrppääminen. Pienet hennot liikkeet tunnen navan oikealla alapuolella. Ihanaa :heart: :heart: :heart...
  7. kuu-ukko

Roosalle onnea pojuista :heart: Täällä on väsymystä edelleen ilmassa, sohva vetää puoleensa. Olo on kohentunut tuon nestemäisen rautalääkkeen ansiosta, ihanaa =) Vielä olen muutamia kertoja käynnyt halaamassa pönttöä, ettei vaan pääse unohtumaan. Ei läheskään päivittäin. Mutta syömisestä...
  8. kuu-ukko

Heippa ! Täällähän keskustelu on vilkasta, hyvä niin, ettei tarvi ketjua etsiä sivujen takaa ;) Täällä olo alkaa jo helpottamaan, mutta onhan viikkoja kasassa jo 16+3. Meneepäs tuo aika nopeasti. Pienet perhosen lennot tuntee jo masussa ihanaa, niin todellista odottamista. :saint...
  9. kuu-ukko

Ihanaa JIKSU :saint: , että pienokaisella kaikki hyvin. :hug: kuu-ukko ja murmeli 15+2
  10. kuu-ukko

Jiksun pienokaiselle kaikkea hyvää :hug: Peukut ovat täälläkin pystyssä, että vuoto olisi harmitonta ja pienokainen turvallisesti matkassa. :saint:
  11. kuu-ukko

Uusille tervetuloa mukaan ja onnea odotukseen. Dooriksen tiedot mä päivitin tuonne ekalle sivulle, mutta Amodinin tiedoista puuttuu ikä ja laskettu aika, niin päivitän saatuani ne. Vai saahan ne laittaa, samoin Dooris ? Omaa napaa: Täällä saikku jatkuu ja muuttuu sitten erityisäippälomaksi...
  12. kuu-ukko

hepatoosista onko jollain

Kuinka usein teillä seurataan arvoja ? Mä kävin viikolla kymmenen ottamassa lähtöarvot, mutta nyt menossa rv 14+2 ja ens kuun lopulla on neuvola, niin sitten oli luvassa uudelleen lähete kokeisiin.
  13. kuu-ukko

Tervetuloa posteljooni Petshkin mukaan turisemaan kanssamme. Onnenenkeleitä matkaan :saint: Meidän pienokainen syntyy K-SKS:ssa Jiksu:mulle kanssa neuvolasta suositeltiin sitä nestemäistä, mutta apteekissa ei ollut sitä, joten meni tilaukseen ja maanantaina haen. Väsyttääkö sinua normaalia...
  14. kuu-ukko

Heips ! HH: Olen syönnyt koko örkkäajan B-vitamiiniä ja nyt magneesiumia, mutta :o Tänään oli taas neuvola. Paineet 100/52, ja hb vain 111. Olen syönnyt Obsidania, mutta nyt täytyy kokeilla sitä nestemäistä rautaa, että saisi hb:n nousuun. Varmaankin tuo hb väsyttää normaalia enemmän...
  15. kuu-ukko

Tervetuloa nupsu mukaan ja onnea odotukseen. Saanko vielä kysyä, että ilmeisesti on ensimmäinen lapsi ? Laitan tuohon ekalle sivulle päivitystä, niin sillä utelen, että tulee varmasti oikeat tiedot. :heart: Oma napa: Pari päivää olo on taas ollut väsyttävä ja eriitäin huonovointinen, ihan...
  16. kuu-ukko

odottajalle hyväkuntoisia oodtuspaitoja myynnissä

Harmi, kun on pieniä :(
  17. kuu-ukko

No niin taas olisi päivitetty listaa. Laitoin siihen myös meidän iät näkyviin, kun olette niitä tänne laittanut, mutta hoitoja mä en laittanut, koska en ainakaan omalla kohdallani ole enää kärryillä monesko hoito tämä oli. LAITTAKAA LOPUTKIN SIIS LASKETTUAIKANNE JA IKÄNNE, niin päivittelen...
  18. kuu-ukko

hepatoosista onko jollain

En halua mitenkään pelotella, mutta meidän kohtaloksemme koitui raskaushepatoosi, joka pysäytti lapsemme sykkeen ilman oireita rv 38
  19. kuu-ukko

Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

Lämmin hali :hug: ja osanotto mittaamattoman suuressa surussanne. Saanko kysyä millä viikolla pienokainen menehtyi ? Meidän täydellinen tytär menehtyi lähes kaksi vuotta sitten rv 38. Ikävä on aivan valtava, varsinkin kun näkee samanikäisiä tyttöjä. :'( Oikein paljon voimia tulevaan, niitä...

Yhteistyössä