Hakutulokset

1. H

Saatiin yksityisoikeudellinen valvontamaksu, eikä aiota maksaa!

Mies kävi Suuressa kaupungissa ja jätti auton sunnuntaina jonkun liiton parkkipaikalle suureen halliin, jossa auto ollut samalla paikalla ennenkin. Ko. liiton tiloissa ei ole sunnuntaisin toimintaa, eikä autojakaan paikalla. No, eikös tuulilasiin ollut tullut "yksityioikeudellinen...
  2. H

2,5-vuotiaan paha nokkosihottuma

Onko kokemuksia tai kommentteja tähän, eli meidän tytölle puhkesi maanataina eli 3 päivää sitten koko vartalolle nokkosihottuma. -Ei syöty mitään uusia ruoka-aineita (paitsi ehkä mustapippuri) joita voisi epäillä -Ihottumaa siis koko vartalolla, vasta toisena päivänä sitä tuli myös...
  3. H

Kilpirauhasarvoista asiaa

Niin, joku kysyi millaisilla arvoilla olen saanut mm. masennuksen ollessa oireena kilpirauhaslääkityksen? TSH oli 2,35 ja T4V 9,7 (alaraja 7.0 - 16.0 yläraja) Eli nätisti olin viitteissä. Kysyjällä oli siis huonompi TSH ja T4V:lle oli varmaan ihan toiset viiterajat, ehkä 9-19 tai 10-21? Silti...
  4. H

Mäkin luulin aiemmin, että karppaus on vaarallista!

Mutta nyt kun olen uskaltautunut aloittamaan, en voi kuin kehua! Kun en syö riisiä, pastaa enkä perunaa, mahaan mahtuu ja innokkaammintulee syötyä KASVIKSIA! Lisäksi on ihanaa kun saa huoletta syödä kaikkea hyvää eli pekonia, kermaa, rypsiöljyä, pähkinöitä, blå castelloa, 10% maustamatonta...
  5. H

Kuinka moni ostaa jouluruuat valmiina?

Mä ostan. En ehtisi taaskaan tekemään mitään itse, paitsi jälkiruuan (luumukiisseli). Kinkkuakaan en paista, kun sitä tulisi liikaa, vaan ostan hyviä leikkelekinkkuja. Kalatkin ostan valmiina (Kylmäsavu ja savustettu) Haaveni olisi joskus tehdä laatikoita itse. Toisaalta, tuleeko niistä...
  6. H

Laitatteko ikkunoille 2 kynttilää klo 18?

Semmoinen itsepäisyyspäivän gallup muoks* Ai niin, itse laitan, en nyt ihan joka ikkunalle, mutta 2-3:een. Lapsuudenkodin tapa :)
  7. H

You tube videon linkitys

Miten tuollainen you tube -video linkitetään kuvana ?
  8. H

Ostin steviaa -pahaa!

Ostin steviaa luontaistuotekaupasta laittaakseni sitä kahviin. Nestemäisenä ostin ja laitoin mukilliseen noin 4 tippaa. Olen kyllä pettynyt siihen, että ei se kyllä pärjää sokerille, ihan on minusta sellainen aspartaamimainen maku. Kalliskin oli, 16 euroa 60 ml pullo. Mutta onhan se tietysti...
  9. H

Kilpirauhasarvoista asiaa

Hei! Sellaista tuli vain mieleeni, että onko täällä palstaileville tuttua se, että kilpirauhasen vajaatoiminta voi olla lapsettomuuden syy? Luulisin, että on. Mutta onko sekin tuttua, että ihmisellä voi olla kilpirauhasen vajaatoiminta, vaikka labra-arvot olis kunnossa ja lääkäri...
  10. H

Arvatkaa monennella kk mä oon?! ..no ei, tää on mun omenamaha

Keskivartalolihavuuskeskusteluun mun maha mukaan. Eli en ole raskaana. Kiva kun pelkään aina et saan onnitteluja :p http://img823.imageshack.us/img823/8108/001gde.jpg Toivottavasti nyt osasin linkittää
  11. H

Kyllä äiditkin häviää isälle huoltajuuskiistoja

Tuli mieleen tosta yhdestä ketjusta, jossa kunnon naapuri ei saanut lapsia, että minulla on lähipiirissä tällainen tapaus: Naisella ja miehellä oli alkanut mennä huonosti, ainakin naisen puheiden mukaan hän ei enää uskaltanut asua miehen kanssa, koska he tappelivat. mies ei käynyt lapsiin...
  12. H

Parkkitaloista, muovinen Wader vai Plan Toysin puinen, Plussia, miinuksia?!

Koitan tässä miettiä pojalle joululahjaa.. Olen päätynyt otsikon parkkitaloihin, mutta kuulisin mieluusti plussia ja miinuksia. Kauheasti tunnutaan kehuvan Plan Toysin parkkitaloa, mutta jotenkin värikäs Waderkin viehättää minua. -Onko hankalaa, jos parkkitalo on kauhean massiivinen ja...
  13. H

Lapsioppaista mietin tässä

Mua vaivaa kasvatusoppaissa ja lehtien kasvatusjutuissa semmoinen asia, että ne on aina tehty sellaisille vanhemmille, jotka jo osaa olla vanhempia, ja osaavat kai sitten hyödyntää niitä neuvoja jotenkin toimivasti. Itselleni niistä ei ole juuri mitään hyötyä. Mä en ole pulassa itse, kun mies...
  14. H

Muita joilla ollut vaikea ystävyys

Tuli vain mieleeni teinivuosien ystävyys, kun aloin kertoa yhteen ketjuun miksi en halua harrastaa liikuntaa. Olin turhan kiinni ystävässäni, niin että hänen mielipiteensä ja sanomisensa ylittivät omani. "Menin joskus kaverini kanssa hänen pyynnöstään tanssitunneille teininä, koska...
  15. H

Olen nyt piirun verran parempi äiti

Sitä minä vaan kun olen kipuillut äitinä sen kanssa että pelkäsin, että suutun pienestäkin lapsilleni niin, että rivienvälistä voi lukea "hylkään sinut jos et tottele, piste." ja he saavat siitä kärsimystä ja traumoja. Välttelin siksi suuttumista, onnistuenkin, mieheni tuella. Niin nyt...
  16. H

Kellään poikaa (reilu 2v) jolle ei autot tärkein lelu?

Oon vähän ihmeissäni kun tuo autoinnostus vaan jatkuu ja jatkuu... Toisaalta se on kiva kun tietää, mikä leikki on pojalle mieluisin, mutta onko pojat AINA näin autohulluja?
  17. H

Moneltako herää teidän kotihoidossa olevat 2-vuotiaat?

Niin, siinä se kysymykseni olikin :)
  18. H

Sammasta pienellä vauvalla?

Voiko jo 2,5 viikkoisella vauvalla olla (kehittymässä) sammasta? Vähän valkoinen kieli näytti olevan meidän tytsyllä. Tiedän kyllä hoidon, ainakin Rela-tipoilla hävisi esikoisen sammas.
  19. H

Ticket to heaven talvihaalari 92 minkä kokoiselle?

Onko koko 92 87cm pitkälle pojalle täksi talveksi ok-koko? Mitä sanotte? Huutiksessa on myynnissä sellainen ja jos myyjä ei ehdi vastata kun kysyin häneltä niin en oikein tiedä, uskallanko huutaa... En tiedä onko tämä väri vai puvun malli mutta nimessä on sana Othello.

Yhteistyössä