\
Me asutaan ja on tykätty. Riippuu varmaan minne päin täällä joutenlahdessakin muuttaa kun toiset tykkää ja toiset ei :). Mikä teidän tulevan kodin kadun nimi on?
Rohkeasti mukaan vain vaikka vähän jännittääkin :flower: . Tuolla toisessa ketjussa järjestetään varkautelaisten äitien ja odottajien mammatapaamisia kerran viikkoon, niihinkin voi tulla mukaan =)
lemmensillantie se taitaa olla :) . Me asutaan tämmösessä keltaisessa kerrostalossa (6 kerr.). En viitsi kadunnimeä laittaa mutta noi lemmensillantien kerrostalot on tien toisella puolen :) .
Me asutaan joutenlahdessa. Tosin omistusasuntotalossa ja tällä meidän kerrostalolla on oma rauhallinen piha jossa lapset voivat leikkiä ihan rauhassa. Tämä meidän talo onkin vähän syrjemmässä.
Noista muista kerrostaloista en kyllä sen koommin tiedä mitään. Ja on tosiaan ainakin osassa...
Tuo maanatai on ihan ok. Onhan mulla sillon koulua mutta kun ei meillä tuolla koulussa läsnäolo pakkoa ole niin voin tulla tapaamiseen. Mulle kävisi parhaiten heti tuollon yheksältä. Tyttöä en kyllä mukaan saa kun se on eskarissä 8.30-12.30 mutta enköhän mä tän masuasukin kanssa paikalle pääse.