Hakutulokset

1. T

Bora yhdistelmävaunut

Mullakaan ei oo hyviä kokemuksia Bora-vaunuista. Ostettiin halvan hinnan houkuttelemina mutta inhottavat on käyttää. Kasaus mekanismi on temppuillut alusta asti eikä takuuta ollut kuin puoli vuotta, sen jälkeen piti vaan kestää. Vaunut on jäykät ja renkaat linksottaa ja vaunut puoltaa...
  2. T

-73 mammat-pino kans :)

minä -73 mies -68 tytöt -94 ja -05 poika -97
  3. T

013-alueelta maili/mesekamuja löytyiskö?

olen joensuun liepeiltä. Voit lisätä meseen... tainamar@msn.com. kirjottelemisiin...
  4. T

uusia ystäviä meseen:))

Mut myös voi lisätä meseen...kirjoittelemisiin :) tainamar@msn.com
  5. T

ystäviä

Lisäsin sut meseeni =)
  6. T

ystäviä

Heips! Täällä 3 lapsen äiti itä suomesta.Itse -73 ja tytöt -94 ja -05 sekä poika -97. Kirjottele ja mesettele jos kiinnostaa osotteeseen tainamar@msn.com
  7. T

Mesekamuja ja 30++ Äippiä

moikka. täälläpä on äippä -73 ja lapset 11, 9 ja 1v. Lisäsin sut meseeni. Kirjottele jos kiinnostaa. Muutkin saa lisätä listoihinsa, osoite on tainamar@msn.com
  8. T

Onko mies parantunut vaihtamalla?

\ Me oltiin mieheni kanssa 2,5v. erossa minun lähdettyäni 2 lapsen kanssa, siinä välissäkin oli kaksi seurustelua mutta ei napannut...Halusin palata lasteni isän luo ja onnekseni hän otti meidät takasin. Huomasin että mies ei vaihtamalla parane...viat vain muuttuvat,joten valitsin mieluummin...
  9. T

pohdintaa...

Minun mielestäni ne eivät ole vain jouluvaloja vaikkakin niin on totuttu ajattelemaan, me asutaan täällä pimeän korven keskellä jossa kiva piristys on ulkovalot (jouluvalot). Kummasti tuo valoa pimeisiin iltoihin. itselläni palaa vieläkin "joulu"valot ulkona ja olenpa huomannut saman kuin...
  10. T

Minne katosi kaikki lämpö?

Kriisiaikoja on varmasti joka parisuhteessa...syystä tai toisesta ne alkavat. Itsestäni olen huomannut kymmenen yhteisen vuoden ja 3 yhteisen lapsen jälkeen että välillä miehen tyyli ärsyttää...siis kaikki sen sanomiset (olise hyvää tai pahaa),sen pukeutuminen,tapansa tehdä asioita ym.ym. Eli...
  11. T

pinnasängystä jatkettavaan

Meidän pikkuneiti ei suostunut yhtään yötä nukkuun pinnasängys,syynä varmaan se että imetin lähes 10kk ikään ja minusta oli helpompi yöllä herätä kun ei tarttennu pomppia nostelemassa lasta edestakasin.nyt tyttö on 1v ja 1kk ja on nukkunut melkein kuukauden tavallisessa jatkettavassa sängyssä.Ja...
  12. T

pohjois-karjalan äidit

Täälläpä olisi vm.-73 kolmen lapsen äiti. Kaipailen uusia tuttavuuksia meseen,mailailuun ja voisipa vaikka joskus tavatakin. Perheeseemme kuuluu tytöt 11v. ja 1v. sekä poika 9v. ja isukkikin löytyy. Asustamme täällä joensuun liepeillä.Minutkin saa lisätä listoihin ken tahtoo...
  13. T

Muita toivonsa heittäneitä?

Minä söin pillereitä toisen lapsen jälkeen 6v. ja 3. raskaus lähti vasta 8kk lopetukseni jälkeen kun taas kaksi ekaa lastani oli saaneet alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen, joten sillä on varmaan suuri vaikutus asiaan,jos syö kaun yhtä mittaa pillereitä. Mutta toivon pikaista...
  14. T

Juttuseuraa vailla

Heip!! Tääl ois 32v. 3 lapsen äiti. Lapset 1v, 9v ja 11v. Olen tällä hetkellä kotona hoitamassa nuorinta, mutta olis tarkoitus ensi syksynä, viim. ensi vuoden alusta palata töihin...iiiik! Juttuseuraa kaipailen meilaillen tai meseen. Asumme itä-suomessa. Perheeseemme kuuluu myös avomies...
  15. T

Kuinka usein vaihdatte..

\
  16. T

Piristystä kaivataan

Olen "Pikkuepun" kanssa samaa mieltä et kannattaa unohtaa nyt se vauvan alkuun saaminen ja nauttia petihommista täysin siemauksin. Stressi vaan yleensä pienentää raskaaksi tuloa. Itselleni kävi niin viimeisen projektin kohdalla...viidennen turhan testin jälkeen (menkat myöhässä jopa 6vk)päätin...
  17. T

Parempi lapsuus?

Joo, meillä isäpuoleni läträs viinan ja pillereiden kans. Minä vanhimpana lapsena(silloin 9-10v.) muistan kaiken mutta 3 pikkuveljeäni olivat vasta 1-3v. joten eivät muista mitään siitä ajasta.Äitini, onneksi tajusi erota aika pian.Olin itse n.11v. silloin.Sitä ehti kyl näkee vaik mitä...

Yhteistyössä