Hakutulokset

1. N

sattuuuuu

perntele... palasin just takasin tähän koneelle, mallasin takapuoltani jakkaralle, niin toimistojakkara otti ja hajosi kauhea rymäys vaan kuului.... saakuttisti sattuu lonkkaan ja nilkkaan :o
  2. N

televisio kärähti...

onneksi mummo oli kotona, muuten ois palanu koko talokin .... ei meinannu edes sammua telkkari, joten anoppi nakkasi pihalle telkkarin pöytineen päivineen
  3. N

hyvvee yötä kaikille

|O
  4. N

joulu oli oli kuukausi sitten ja tänään tuli...

pari joulukorttia. missälie olleet matkalla yli kuukauden.... ja samalta kylältä oli lähetettty noi kortit.
  5. N

huomenna työhaastattelu

hui, kun jännittää kuis menee. matkaakin ois sit töihin 55km sivunsa.
  6. N

hitto kun säikähin

koiralla on pesänteko vaihe menossa... riippu sit niin kauan naulakossa takissa kiinni et naulakko kaatui. ja koira jäi tietty alle.... kauhee jymäys vaan kuului.
  7. N

sainpas varattua

hierojalle ajan. joo joo tooosi turhis
  8. N

Mitäs teillä tänään syödään?

jauhelihakeittoa
  9. N

Onko kellään ollut 1 poikkeavaa arvoa raskauden aikaisessa sokerirasituksessa?

oullas hyvä. ite sit kotona otin niit arvoja ja merkkailin vihkoon... joka neuvola käynnillä kattovat sen vihkon tulokset
  10. N

Onko kellään ollut 1 poikkeavaa arvoa raskauden aikaisessa sokerirasituksessa?

mulla oli se eka arvo kohollaan ja jouduin seurantaan.... muistaakseni sai olla 4.8 niin mulla oli 4.9
  11. N

pääseekö kukaan jippiin sivuille??

mä en pääse... :headwall:
  12. N

Toimiiko teillä jippiin kotisivut

ei toimi. olen kans eilisestä asti yrittäny mennä lukemaan sähköpostin
  13. N

TAMMIVAUVAT 2007

kirjotellaas nyt lisää kun muksut nukkuu samaan aikaan. neuvolassa on käytiin jo viime viikolla saatiin uus aika kuukauden päästä, paino ja pituus ihan ok tällä kertaa haluaavat viel kerran punnita ennen vuoden ikää. viel ens viikon oon kotosalla ja sit pitäs ilmouttautua työttömäksi ja...
  14. N

vuonna -79 syntyneet äidit

:wave:
  15. N

TAMMIVAUVAT 2007

Annette-79 : täällä kans yksi tammi vauva jolla ei ole hampaita.
  16. N

viihteelle mänijöitä??

mie meinasin pyörähtää....
  17. N

mä haluan baariin, mut ei oo kaveria.

minunkin tekis mieli baarissa pyörähtää...
  18. N

TAMMIVAUVAT 2007

Hellurei!! puuroa meillä emmi syö. kaikki puurot käy ja en muussaa niitä. eli keitän mikrossa ja annan hautua kupissa puol tuntti ennen ruokailua niin kyl kelpaa. postissa tuli näyte paketti valmispuuroo, tuntui sekin maistuvan tytölle. ensi viikolla painokontrolli, pelottelivat taas kys:illä...
  19. N

mitä mitä miksi kuka...

niinpä. sama kyselyikä tuntuu olevan pojullakin

Yhteistyössä