Näköjään muillakin tuo sama mielleyhtymä kuin minulla - Yes, sika!
Siis Saaga tuhannesti parempi. Ja nimenomaan kahdella, siis kaikkiaan kolmella aalla, jos se niin kuitenkin sanotaankin.
Hoida ihmeesä se hiiva pois ennen synnytystä, jos sitä ei kielletä.
Minulla oli hiivatulehdus päällä kakkosen synnytyksessä ja se kirvely oli niin kamalaa, että melkein itkettää vielä vuosien päästäkin.
Meillä saa käydä kahdesti rv12 ja rv20 OYSissa ultrassa eikä maksa itelle mitään. Kun asuttiin aikanaan Hollolassa, oli ultra PHKSssa, ite piti maksaa polimaksut.
Meillä on aina vasta syntymän jälkeen, ristiäisiä suunnitellessa alettu miettiä kummeja. Jotain ajatuksia voi tietysti tulla jo raskausaikana, mutta jotenkin en uskaltaisi kysyä ennen syntymää...
hih, mulla alko tänään. Enpä ollu muistanu kaivata vielä, vauva puoli vuotta.
Tiedän kavereitten jutuista, että voi alkaa pari kk - pari vuotta synnytyksen jälkeen. Imetys saattaa viivästytää niitä tai sitten ei.
Ei kai teillä nyt sentään lääkäriin oo asiaa, vielä ainakaan. Jätä pois vähaksi aikaa ne ruuat, mistä oireita tulee. rasvaile iho kuntoon ja yritä uudelleen joskus myöhemmin.
Ja tuo kakka-asia on kyllä ihan yksilöllistä. Meidän poika kakkasi pelkällä tissillä ollessaan parin viikon välein. Nyt...
hei!
Mulla oli ja on vielä silloin tällöin ahdistuksia. Mulla on yks tyttö vuos ja neljä.
Sain syksyllä paniikki kohtauksen, kävin muutaman kerran psykologin juttusilla ja se auttoi. Aloitin pari kuukautta sitten työt ja se on auttanut kovasti. Nyt vain sit erottiin tytön isän kanssa ja pelottaa...
Elektrolux on hyvä ja tarpeeksi iso. 1 1/2l pulla- ja leipätaikinat mahtuu helposti. Sit siinä on eri kulho ja vatkain kakku- ym. pehmeemmille taikinoille. maksoin 250e vuosi sitten ja en oo katunu yhtään! =)