Hakutulokset

1. M

Miks jalankulkija kiittää autoa suojatietä ylittäessään?

Siis jos auto pysähtyy, niin usein kävelijä nyökkää, nostaa kättä tms. Sehän on ihan autoilijan velvollisuus pysähtyä, mitä sitä kiittämään. Nih.
  2. M

Miksi koulussa sallitaan välitunneilla kännykät yms.?

Ala-asteella siis. Mun mielestä kännykät saa ottaa kouluun mukaan, mutta ei niillä pitäis pelailla ja muutenkaan räpläillä sitä puhelinta sitten välitunteja. Sama juttu mp3-soittimien kanssa. Välitunnit pitäis olla leikkimistä varten. :/
  3. M

Mitäs teillä iltapalaks?

Mä tein perunarieskoja ja vattukiisseliä :p
  4. M

Onko teillä asioita joita ette kerro miehelle?

Siis tietoisesti salaatte ja jätätte kertomatta. Asioita, joita kerrotte esim. vain hyvälle ystävälle mutta omalle miehelle ette?
  5. M

Mä yritän ettiä lapselle takkia+housuja huutonetistä, paskat!

Kaikki on vaan haalareita! Ilmeisesti on yleisempää pitää 7-vuotiaalla vielä kokopukua, kuin takkia ja housuja? Ei löydy kuin muutama hassu 2-osainen asu :/
  6. M

Mä en kestä!

Meidän telkkari pätkii kun naapuri ajaa nurtsia, ja salkkarit alkaa kohta!! |O Pitäiskö huikata ikkunasta että kymmenen minsaa aikaa ajella?!
  7. M

Keitin lapsille välipalaks..

riisipuuroa ja mansikkakiisseliä :p Ihanaa!
  8. M

Millon salkkarit alkaa taas?

:p :attn:
  9. M

Juoko teidän lapset rasvatonta maitoa?

Neuvolatäti sanoi meidän 1-vuotiaalle, että rasvaton maito olisi paras. (meillä kevytmaito käytössä ). Tai jos juo kevytmaitoa, niin muiden maitotuotteiden tulisi sitten olla rasvattomia. Miksi? Jos kaikki lapset ovat normaalivartaloisia (mielummin jopa hoikkia), niin miksi tällaiseen puututaan?
  10. M

Millon ME&I:n uus mallisto tulikaan?

:p
  11. M

Värikkäitä lastenvaatteita?

H&M, ellos, linus&lotta, lasten metsola selattu. Nettikauppoja siis. Uusretrot käy myös, mutta hinnat ei saisi hipoa kuitenkaan ihan taivaita. Vinkkejä kiitos! :)
  12. M

Noniin, tässä se perskyrpänen nyt olis *kuva*

Todistettu on, että minulla sellainen on. Tai oli. Tänä aamuna kun menin vessaan, se kellui pöntössä. Mies ilmeisesti päätti sen päivät. Ja mä vielä pissin sen kuolleen ruhon päälle :xmas: *muoks* Viitaten siis tähän ketjuun. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1479478#m16799416
  13. M

Hitto mikä kaveri.

Mulla täällä öisenä seuranani. Kärpänen tulee näytölle koko ajan, husin pois niin kahden sekunnin päästä on taas siinä :D Pitää rullailla aina eestaas että pystyy lukemaan jutut kokonaan, kun tuo siivekäs näyttää niin kovasti tossa viihtyvän. Mutta nyt on kesä, ja ne kuuluu kesään B)
  14. M

Minkä ikäisellä lapsella on käytössä 86cm REIMATECIN (!!!) vaatteita?

Huutonettiä selailen, mutta otappa näistä selvää taas. Varmasti tulee virheostos :ashamed:
  15. M

Hei sinä pitkätukkainen! ;D

Jos mietit, että uskallatko leikata hiuksesi lyhyiksi, ja pidät tukkasi aina ponkkarilla, niin sanon että uskallat. Ei ole enempää päätä myöten menevää hiustyyliä kuin ponkkari! :)
  16. M

Tänäänkös oli BV:n tytön ristiäiset?

Tietää päivystää täällä että minkä nimen pieni sai :)
  17. M

Ottaako teidän miehet alkoa sun raskausaikana?

Vai "käsketkö" hänenkin olla juomatta, koska itsekään et pysty? Miksi niin teet? Meillä mies on ottanut samanlailla, olin raskaana tai en. Eli n. parin kk:n välein. Ei haittaa todellakaan.
  18. M

Paljonko on matkaa Nurmeksesta Kolille?

?
  19. M

Holiday club-kylpylöistä?

Mitä suosittelet, mitä et? Miksi? Syksyllä lähdetään miehen kanssa kahdestaan, olisi kiva kuulla jo etukäteen paikoista, niin tietää katella ja varata sitten hyvissä ajoin :)

Yhteistyössä