Tiedossa siis junttibileet. Miehelle keksii helposti miten näyttää juntilta, mut mites tälleen naispuoleisena pukeutuis/laittautuis? :D
Meinasin laittaa ainakin kirkkaan keltaset nahkasaappaat, mutta ihan pelkillä niillä en selviä.. :D
Eli tilanne on tämä. Multa oikeastaan loppui koulu jo, mutta paperit saan käteen vasta parin viikon päästä.
Voinko ilmoittautua työkkäriin jo nyt, vai odotanko pari viikkoa?
Vietin äsken about tunnin suihkussa :D Kunnon huoltosuihku.. Vaatteet on melkein valittuna ja siiderit kylmässä.
Illalla Hunkseja kattomaan yhen vanhan kaverin kanssa! ;)
Mitäs teille?
Pitäis löytää jostakin huomioväreissä olevat työhaalarit. Vaatekokoni on n. 34-36. Tällähetkellä mulla on miesten 46 koon haalarit joissa haarukset roikkuu puolessa reidessä. :(
Mistähän mahtais löytää ?! nettikauppoja tms?
"Ammattioppilaitoksesta tai ammattikoulun rakennuslinjalta
valmistuneet sekä ammatillisen perustutkinnon (ammattikirja)
suorittaneet työntekijät kuuluvat vähintään palkkaryhmään II.
Ammattitutkinnon suorittaneet työntekijät kuuluvat vähintään
palkkaryhmään IV."
Kertokaas tyhmälle että...
Vihreä lentävä ötökkä jolla tosiaan on pinkki perse, ainakin tietyssä valossa, pörräilee meidän takapihalla ja mua kiinnostais tietää mikä öttiäinen se oikein on..
Tietäiskö joku :D
Tuommonen mut punanen
Mutta en tiiiä. Tuo otsis on niin paksu. Että oisko mun muu tukka sitten ihan liru ja oisko tuo vittumainen laittaa. Lisäkkeet tuolla tytöllä ehkä on, tai ainakin vois kuvitella.
Tiedättekö sen tunteen kun on just saamassa jotain valmiiks ja sit se meneekin pieleen ?
Mitätön asia mutta 1000 palan palapelistä enää n. 10 palaa jäljellä ja tajusin että jossain kohti on menny vituiks. :kieh:
Mitä ihmettä mä voin tehdä tuolle sokerille kun se löllöytyy ihan täysin jo puolen säären kohdalla? Alkuun lähtee karvat tosi hyvin mutta sit se ilmeisesti lämpeää liikaa.
Perjantaina kokeilin ja sain huuhdella viemäristä alas tuon mönjän :D Tyydyin sitten höyläämään kuitenkin ja nyt keräilen...
Lauantai-illan kunniaks tämmönen. Kertokaahan kuulumisia ja ennenkaikkea noita lasissa ja lautasella juttuja :)
Mä voin vastata puolen tunnin päästä kun on jotain kerrottavaakin :D