Heips!
Löytyisikö ketään painonpudotus urakkaan mukaan lähtijää? Tarkoitus on aloittaa 1.1.2011 ja tyyli valinnainen.. Itse ajattelin kokeilla aluksi nutriletilla ja siitä jatkaa voimien mukaan. Kokemuksesta tiedän että yksin ei onnistu!|O
Siinäpä se tulikin..
Mahtaakohan kukaan osata antaa edes suuntaa, kuinka kauan kestää odotella liiton päivärahoja? Kuulun PAM:iin ja olen ollut hoitovapaalla, Nyt rupeaa ärsyttään tämä ainainen rahattomuus|O
Eli siinähän se itse asia jo tulikin.. minulla reilusti ylipainoa ja lopen kyllästynyt.
Nyt tarkoitus alkaa luoda katsetta pikkuhiljaa ensin jouluun ja sitten ensi kesään, yksin ei tahdo onnistua. |O
No huh, pikkupeikko85 onpas sulla jännät paikat, eipä ihme jos on pää pyörällä,toivottavasti huomenna saatte asiaan varmuuden ja näkymiä myös molemmista vauvoista.
Saapasjalkakissa mulla sama tilanne sillon ultrassa, vauva oli jossain kuopassa ja sydämen rakennetta ei pystytty näkemään, mutta...
:wave: Täällä kans yksi xl-odottaja. Minulle ei koskaan ole neuvolassa sanottu mitenkään pahasti painostani, täällä katsovat vain viikko kohtaisen painonnousun.
Mielestäni ei kenenkään tarvitse sietää moista kohtelua, sanokaa hyvät kohtalotoverit takaisin! Kysykää terveydenhoitajalta voiko...
Omia kokemuksia juoksemisesta alkuraskaudessa..
Olin siis harrastanut juoksemista muutenkin ja alkuraskaudessa yritin, mutta pientä veristä vuotoa aina juoksun/hölkän yhteydessä, joten jätin juoksulenkit unholaan raskauden ajaksi. Nyt puolivälissä mennään =)
odottaja-81 mulla L.A on 9.1 ja ensimmäinen lääkäri ultra, täälläpäin ultrataan joka neuvola reissu. Tuntuu pitkälle odotella sitä rakenneultraa, mutta sitte ollanki jo puolivälissä =)
Moi!
Onkos kellään muulla sellaista vaivaa että lantio tai selkä puutuis? Minä kun saan nukkua tyyny jalkojen välissä :laugh: enkä ole tyynyä tarvinut pään alla koskaan ja selkä taitaa puutua liiallisesta makaamisesta, nytkin nukuin ainakin 10h vaikka yöllä piti pakastimesta käydä hakemassa...
Kuulumisia täältäkin.. Ei ole jaksanut tämä mamma kirjoitella pitkään aikaan ja lukemassa olen käynyt jokseenkin ahkerasti. Hemppa oli täälläkin laskusuunnalla(115) ja en vielä saanut rautaa, jotenkin vetämätön olo kyllä on. Liikkeitä en ole vielä selvästi tunnistanut vaikka viikkoja onkin jo...
Jatkuvana vaivana muuten närästys :/ Eipä oikein huvita syödä mitään ku heti alkaa närästään.. piimä ja viili auttaa jonkin verran ja minusta onkin tullut niiden suurkuluttaja :p Painoa ei ollut vielä tullut ja toivottavasti ei tuliskaan, on lähtöpainoa ihan kiitettävästi. On kyllä mahtava...
Eka neuvola reissu tuli siis eilen heitettyä, ja kaikki oli onneksi ok. Siellä se pikkuinen teki jotain ihme "voltteja" eikä kunnon mittoja siis hänestä saatu. No mut sormia ja varpaita vilautteli välissä joten, saatiin varmuus että kaikki raajat on tallella. Voi että miten sitä herkistyy tuossa...
Olen kokeillut edelliseltä :wave: vanhanajan käynnystämiskonsti jos vauva on valmis.. tuolloin oli rv40+6 ja aamulla olisin mennyt joka tapauksessa käynnistykseen. Risiiniöljyn tarkoitushan on että suoli tyhjenee, kuten myös peräruiske, ja vauva pääsee laskeutuun kunnolla. Vauva syntyi 5h...
Onnittelut Lizardus, toivottavasti huomenna on ihana ilma kun ajaudutte avioliiton ihanaan satamaan!
Väsy painaa ei oikein jaksa innostua mihinkään.. varmaan hb on alhainen, keskiviikkona eka neuvola, ei malttaisi millään odotella enää sinne asti ku vihdoin sain ajan varattua.
Aika...
Täällä kans peukut pystyssä ja sormet ristissä, ei enää huonoja uutisia.
Tarttis varmaan itekkin soitella neuvolaan kun en ole vielä saanut aikaiseksi.