Hakutulokset

1. K

Mihin aikaan Silja Symphonylle pääsee sisään?

Auttakaa maalaista! En löytänyt siljan sivuilta vastausta ja nuukana en raski soittaa :rolleyes: Huomenna ollaan lähdössä ja Buffet-varaus on klo 17.00. Mihin aikaan laivan ovet avataan?
  2. K

Palstan viisauksia

Ennen tätä palstaa en tiennyt, kuinka tärkeää on vertailla lasten haalareita, kuoseja, merkkejä ja malleja. Että haalarin osto on melkein elämää suurempi toimitus. En myöskään tiennyt, että kesän ja talven välillä on aina välikausi, ei syksy. Samoin kevättä ei ole, silloinkin on välikausi...
  3. K

Kerrankin Räsäseltä jotain järkevää :)

Päivi Räsänen muuttaisi päivähoito-oikeuden puolipäiväiseksi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  4. K

Tänään Tiimarissa

Jonotin tytön kanssa kassalle. Meitä ennen oli yksi asakas, joka oli juuri maksamassa ostoksiaan. Meidän väliin kiilasi mummo ostoksineen. Tai itseasiassa hän kiilasi suoraan kassalle maksavan asiakkaan viereen. Jos olisin ollut yksin, niin olisin varmasti sanonut mummolle kipakasti. Mutta kun...
  5. K

Nina Åströmin biisi, nimi hakuessa.

En löytänyt googlella vaikka kuinka hain. Täältä saa vastaukset melkein kaikkeen joten koetetaan onnea. Mikä on tämän biisin nimi ja mistä sen voisin saada? Biisi on Nina Åströmin. Kaipausta on nyt sydän tulvillaan sillä yöhön kadotin sylistäni auringon Tuska viiltäen unelmamme vei...
  6. K

EU-komissio tuhlasi miljoonia luksukseen

Sisäänkirjautuminen | Kauppalehti.fi Komission toiminnan rahoittavat kokonaan EU:n veronmaksajat. :O Perkele. Olisi noillekin rahoille muuta käyttöä!!!
  7. K

ALV:n nosto olisi kompensoitu pienituloisten verohelpotuksilla?

Osmo Soininvaaran mukaan SDP:n ja vasemmistoliiton tulkinta, että kokoomuksen veroratkaisu olisi lisännyt tuloeroja, ei pidä paikkaansa. Kaavailtu arvonlisäveron korotus olisi ylikompensoitu pienituloisille verovähennyksillä. Olisi ollut kiva tietää, millaisistahan verovähennyksistä olisi...
  8. K

Häät, kengät, sukkahousut. Hjälp!

Mun olisi tarkoitus laittaa avokärkiset sandaletit häihin, joissa olen kaasona. Pitäiskö mun nyt kuitenkin ostaa jotkut perinteiset korkkarit, kun häissä ei ole sopivaa olla ilman sukkahousuja ja sandalettien kanssa ei voi käyttää sukkiksia? Mulla tosin olisi pitkä yli nilkkojen oleva mekko...
  9. K

Isä unohti autoon, lapsi kuoli

Iltalehdestä (tai -sanomasta?) luin alkutekstin, mutta en pystynyt lukemaan pidemmälle. Isä siis unohtanut 2-vuotiaan tyttönsä autoon ja tyttö kuollut kuumuuteen. :'( Miten ihminen voi olla noin huolimaton ja välinpitämätön?!?! Miehelle soisin saman kohtalon kuin hän aiheutti lapselleen.
  10. K

Lapset synnytyksessä mukana?

Tässä yksi aamu tuli neloselta Vauvan tarina. Siinä perheen lapset oli mukana katsomassa kun äiti synnytti. Itse en voisi kuvitellaakaan ottavani lapsia mukaan synnytyssaliin katselemaan kun ähisen ja puhisen synnytyspoltoissani. Ohjelmassakin lapset lähtivat ovesta ulos kun äiti alkoi...
  11. K

Liv:ltä tulee tänään klo 20 dokkari adhd-lapsista.

Täytyy katsoa, että saisi vähän perspektiiviä tohon tautiin. Myönnän että liian helposti tulee itsekkin leimattua lapset huonosti kasvatetuiksi vaikka kyse voi usein olla muustakin. :ashamed:

Yhteistyössä