Hakutulokset

1. F

ym.

Ääntä korotan kyllä jos on tarvis, mutta käsiksi en käy.
  2. F

jaksaa, ei jaksa, jaksaa, ei jaksa

\ :flower:
  3. F

Uusperheellisiä pk-seudulla

Onko uusperheellisiä, samalla aaltopituudella olevaa juttuseuraa vailla, , mielellään pieniä lapsia (omat tytöt 2 v ja toinen 2 viikkoa) Itse olen 27 vuotias. Yv:tä saa laittaa.
  4. F

miehen lapset ovat inhoja

\ Mulla ei mutta sulla taitaa tyhjä tynnyri kolista :laugh:
  5. F

\ Omaan kysymykseeni en ole vielä saanut vastausta mutta nähtävästi paljon muuta. Taidat olla aika lapsellinen sekopää :headwall:
  6. F

Lisäänpä vielä, että varmasti useammin ruumiilliseen kurittamiseen, ainakin tukistamiseen tms. syyllistyy ihan omat biologiset vanhemmat. Heidän kunnioittamistaan ei kuitenkaan kukaan kyseenalaista.
  7. F

Ja edelleen olen sitä mieltä, että aikuisilla on oikeus vaatia lapsilta niinkuin muiltakin kanssaihmisiltä sekä itseltään käytöstapoja, oli suhde mikä tahansa. Turha tähän keskusteluun mitään pedofiilejä tai muita kummallisuuksia on vetää mukaan.
  8. F

\ Ei tietenkään. Sillä ei ollutkaan tämän asian kanssa mitään tekemistä. Onneksi kovin moni isäpuoli tuskin paljastuu hakkaajaksi tai pedofiiliksi, eikö?
  9. F

Mitä järkeä on aloittaa pottailu tyyliin puolivuotiaana?

Mä en tajua mitä järkeä on vaivata päätään sillä miten ja missä vaiheessa kukakin opettelee mitäkin.
  10. F

sukupuoleen vaikuttaminen?

Hyvät rakastajat tekee kuulemma tyttöjä :laugh:
  11. F

\ Eipä se nyt ihan noinkaan ole. Lapsen reaktiot ja suhtautuminen uusvanhempaan voi olla mitä tahansa maan ja taivaan välillä ja jos lapsi suhtautuu kovin passiivisesti uuteen ihmiseen, tämän ei suuna päänä ole syytä rynnätä luomaan suhdetta vaan on parempi antaa olla ja antaa aikaa sekä...

Yhteistyössä