\
Minä kans synnyttäny oysissa 9/04
Ihan hyvät kokemukset kaikinpuolin. Joko sulla on kaksoset täyttäny 2vuotta. Meillä ois 2 vee synttärit ens viikolla =)
Meillä tutit vietiin linnunpoikasille,tyttö silloin 1v9kk.Ei paljoa kysellyt tutin perään(silloin tällöin)nukahtaminen oli alussa vaikeampaa,ei oikein malttanut rauhottua sängyssä ilman tuttia. :)
Enää ei kysele ollenkaan tuttia ja ihan hyvin laittaa nukkumaan,unirätti ja nalle kainalossa =)
Mulla kans Yasmin pillerit,ja on vienyt halut.Kohta kaks vuotta oon niitä syöny,minä ajattelin kans vaihtaa,seuraavan kerran ku meen lääkärille sanon kyllä et haluan vaihtaa.Ukkokin alkaa jo varmaan kyllästymään ku ei koskaan tee mieli. :ashamed:
Meillä kyllä on tuo sinkki voide auttanu.Nyt käytetään liberoa,pamperseja ja lidlin vaippoja.Kerran kokeiltiin muumi vaippoja,niistä tuli kamala ihottuma,pimppi oli melkeen vereslihalla. :(
Meillä tutti nyt käytössä vaan päikkäreillä jä yöllä. ootteko vaan yhtäkkiä jättäny yö tutin poissa.vai? tyttö nyt 1v9kk,mies sano et se on viel liian pieni luopumaan tutistaan =) mut ei mun mielestä, alkaa jo hampaat vähä mennä vinoon.
Snickers patukoita söin ihan kamalasti,joka päivä 1-2 patukkaa. toinen oli myös kermaviiliä ja tonnikalaa.. :laugh: nyt ku niitä ajatteleekin niin yök :laugh: