Onko teidän kouluissa käytäntö ettei voi saada sekä koulukyytiä ja iltapäiväkerhopaikkaa? Eli vaikka lapsella on koulumatkaa 5,2 km ja tie on vaarallinen koska siinä ei ole kävely/pyörätietä ja vanhemmat on töissä klo 7.30-15.30, ei voi saada molempia?? Lapsen koulupäivä on klo 9-13.
Kävin pari viikkoa sitten magneettikuvassa kun oli epäilyä että selkärankareuma on pahentunut, mutta ylläri pylläri kuvasta löytyikin välilevyn pullistuma eli tyrä. Mähän olen niin kova pullistelemaan että välilevytkin pullistelee. Nyt voin todeta että menen paikasta toiseet tyrät rytkyen...
Tampereella kuuntelmassa ja katsomassa...
Marky Ramones Blizkrieg!
Olen aivan ihastunut Michale Gravesiin :p
http://www.youtube.com/watch?v=gyFJMSz_O_4
Poikien alushousut joissa on Michael Jacksonin kuva pääkallonaamalla. Jotenkaan en halua lapselle sellaisia.
Kuva on kännykässä enkä jaksa siirtää sitä koneelle.
Kotona on Marimekon unikko-verhot, -pöytäliina, -mukit, -patalaput ja -keittiöpyyhkeet.
Katosta roikkuu 6 kpl Indiskasta ostettuja lasilyhtyjä joissa voi polttaa kynttilöitä.
Polttaa suitsukkeita.
Katossa olevasta ketjussa roikkuu monta paria naisten intialaistyylisiä korvakoruja joihin ei...
Kun oikein pinnistin niin muistin että olen käynyt tänä vuonna elokuvissa 22 kertaa. Suurin osa ihan jees, pari helmeä joukossa ja pari ei-niin-hyvää.
Tässäpä lista:
1. Julian silmät (Los ojos de Julia 2010)
2. Jumalista ja ihmisistä (Des hommes et des dieux 2010)
3. Jouluksi kotiin (Hjem...
Että kun plussamammojen mielestä kaikki jotka pitää leijona-koruja tms ovat uusnatseja, niin mitens nyt. Varmaan porukkaa ottaa jopa tatskoja Suomen voiton johdosta, niin ovatko he heti aivottomia uusnatseja? Täällä on ollut monta ketjua siitä miten noloja kaikki leijona-kaulaketjut ja paidat ovat.
Olen osallistunut kerran plussalaisten pikkujouluihin ja kivaa oli. Löytyiskö tarpeeksi osallistujia Tampereella järjestettäviin kekkereihin?
Sama vanha kuvio eli ekaksi syömään ja sitten viihteelle..
Nii tuli mieleen että kuinkas monella on napatyngät tallella? Mua yökötti kun yksi kaveri kertoi että hänellä on ne. Mutta sitten kun omat lapset syntyi niin tallessahan ne ovat :D Metallipurkissa kaksi kuivaa kikkaretta.