Hakutulokset

1. M

Onko joku tilannut tuolta inkclubista tavaraa?

onko ihan luotettava nettikauppa ja tuotteet hyviä?
  2. M

Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

31.5.2008 Ursulainen ja Viljami 2920g ja 48 cm/10kk 9100g ja 71,5cm 1.6.2008 Ammu ja Milla 3820g ja 51 cm /10kk 9500g ja 72cm 3.6.2008 Mamitzu06 ja Justiina 4075g ja 49 cm/ 10kk 7470g ja 72,2cm 4.6.2008 Kielletty ja Leevi 3860g ja 53 cm / 6kk 8005g ja 68cm Babyblue08 ja poika 3640g...
  3. M

sähköpostin tuomaa; vietä halpa loma

Jos lompakko ammottaa tyhjyyttään, kannattaa kokeilla näitä huokeita vaihtoehtoja! Iloista lomaa!? Säästä rahaa ja vaihda edullisempaan lomanviettotapaan: virkisty viettämällä simulaatioloma tee-se-itse - malliin! Erilaiset simulaatiovaihtoehdot: Lomalennot Pakkaa 20 kg kiviä...
  4. M

Melkoisia tila-autoja noi mopoautot

10 teiniä ja 2 mopoautoo. Ei hyvää päivää |O Ja toinen paineli tonne mettään kävelytielle!
  5. M

Apuja närästykseen

Onko mitään kotikonstia millä hallita järkyttävää närästystä, muuta kuin rennie? Ne alkaa tuleen jo korvista :x Neuvolassa suositeltiin piimää, mut mä en voi sietää sitä, eli oisko jotain muuta? rv 27 menossa, eli vielä pitäis monta viikkoo kärsiä :headwall:
  6. M

tupakkalakko, aargh

Kyllä tupakkalakossa oleva mies on sit ihana, huomaavainen ja hyväntuulinen |O Tarvii hommata itelle kohta korvatulpat, että sitä räyhäämistä jaksaa kuunnelle. :/
  7. M

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Torstai 27.9.2007 Hempukka87..........kp 3/30-35........yk 12...........Esikoista Haltia .....................kp 4/31-36......yk 11..........Esikoista Miss Piggy...............kp 6/26-49......yk 9............Esikoista kuumetta ...............kp 6/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen...
  8. M

onko meitä paljon?

esikoista kuumeillaan :wave:
  9. M

Päivitin listaan omat tietoni, sieltähän ne menkat tuli. Toisaalta onneksi, mutta toisaalta niiiiin väärään aikaan, kun oli suunnitelmissa oikein romanttinen mökkiviikonloppu kaikkine kivoine juttuineen ;) mutta oli meillä kivaa kuitenkin. Nyt käynnistettiin uusi kierto käyntiin ja aloitetaan...
  10. M

Sunnuntai 23.9.2007 Miss Piggy...............kp 2/26-49......yk 9............Esikoista kuumetta ...............kp 2/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen Lapaniina................kp 5/27...........yk 12..........Esikoista Inkku83..................kp 6/28-30......yk 11..........Esikoista...
  11. M

Mitä papa-kokeessa tehdään?

mulla on aina sattunut ihan hitosti |O en halua pelotella :saint:
  12. M

Ootteko osallistunnu nälkäpäivä keräykseen?

juu, roposet laitoin pussin pohjalta =)
  13. M

Ootteko osallistunnu nälkäpäivä keräykseen?

juu, roposet laitoin pussin pohjalta =)
  14. M

MissMaisa Mä onnittelen nyt vielä uudemman kerran :flower: pääset tuonne hysteerisen messiin, ja me muut tullaan perässä kovaa vauhtia :D vaikka itestä nyt ei siltä tunnukaan :/ mä niiiiiin haluisin testata, mut ku en uskalla :/ eikä ois kyllä kauheesti rahaa heittää turhiin...
  15. M

Näettekö saman kun minä???!!!

IIIIK! Onnea Onnea :D :flower:
  16. M

aaaargh, kyllä nousi karvat pystyyn tästä BB-Tiinan miehen kommentista: - Onnistumisen tunne on valtava, koska olemme jo pitkään halunneet lapsen, sanoo Pasi. Haloo ne on ollu yhessä vasta 10kk, miten siihen aikaan ees mahtuu pitkään haluaminen? tai sit ne on eka päivästä asti ruvennu...
  17. M

Syyslomalla Tampereelle, onko siellä StandUp-komiikkaa / teatteria livenä ?

Tampereen työväenteatterissa ainakin rupee pyöriin 5.10 Luolamies- stand up
  18. M

Kuinkahan pitkäks tääkin kierto venyy? menkkaoireita on ollu jo monta viikkoo, mut mitään ei tapahdu :/ sitten on semmosia omituisia "repäisyjä" molemmin puolin ja välillä sattuu, mitä lie. Onko mun pakko testata uudelleen vai oottelenko vaan hamaan tappiin asti, että täti tulee? Oli mulla...
  19. M

Tiistai 18.9.2007 Dreamer88..............kp3/26-86.......10kk...........Esikoista Tinii.........................kp 4/ 28-39.....10kk........... Esikoista ella80.....................kp 9/17-33........yk 12..........Toista Vihainen Viiva.........kp 17/30...........yk 11..........Esikoista...
  20. M

Onko teidän mielestä kallis viikko hinta...

ei oo kallis, yleensä ton verran maksaa pelkkä viikonloppu

Yhteistyössä