Hakutulokset

1. wiivi84

Voi hemmetti!!

Mies unohti ottaa aamulla 6vuotiaan korokkeen ja 2vuotiaan istuimen pois autosta ennen ku lähti. Mun on tänään pakko päästä pankkii ja mies tulee vasta illalla... Nytkö tää 13 päivän epäonni jo alko.. Mitä hittoo mä nyt teen?! mulla ei oo nyt kotona ku toi 1v:n kaukalo.. voi prkl...
  2. wiivi84

Äitiä taitaa jännittää enemmän ku poikaa eskariin meno

Huomen aamulla se sitten tapahtuu, esikoinen lähtee eskariin, ja vielä niin että taksi noutaa pihalta.. äitiä jänskättää niin paljon ettei pysty nukahtamaan vielä.. kuopuskin oppi jo kävelemään.. näinkö ne kohta enää edes tarvii äitiä. :snotty:
  3. wiivi84

Mikä on tampereen paras kirppis?

tai sellanen missä kannattais ainaki käydä. joku sunnuntai tulee lähdettyä tampereelle ja ois kiva jos jäis aikaa sen verran että kerkeis pyörähtää.. mutta juuri sen takia kyselen etukäteen että osais vähän jo suunnitella miten kerkiää joka paikkaan :D
  4. wiivi84

Jäikö jollain muulla kotihoidontuki saamatta??

Kiva yllätys oli kun kävi tiliä katsomassa ja huomasin ettei kotihoidontuki tullutkaan.. Nyt odottelen kelalta puhelua takaisin päin , kun eivät osanneet syytä sanoa. Tosi kiva jos joutuu nyt sitten koko kuukauden olemaan ilman rahaa
  5. wiivi84

Hitto että mä oon sit säikky

tosi harvoin suostun edes kattomaan mitään kauhuelokuvia yksin. ja nyt jostain syystä jäin kattoo ku näyttiki jo niin typerältä.. mun mielikuvitus on vaan niin pirun vilkas ettei tosikaa ja sit oon ihan "paniikissa"..en taida enää tupakalle uskaltaa mennä... onks joku muu näin säikky...
  6. wiivi84

Ompa kivaa olla köyhä ja vahdata..

keskellä yötä monelta lapsilisät on tilillä että pääsee nopeesti maksaa nettilaskun ennen ku poikkasevat netin.. Eihän sitä muuten pärjäis ku ei pääsis mitäsnytille. :whistle: :wave:
  7. wiivi84

Miehellä kuulemma vanhojen herrasmiesten tauti

Eli lääkärit oli oikein ihmetelly että miten sulle nyt tällänen voi tulla kun tää on vanhojen herrasmiesten tauti..miehellä ikää 26 eli nivustyrä joka on laskeutunut kivekseen asti. leikkausjonot oli noin 5-6kk eli joskus syksyn jälkeen pääsee leikkaukseen..näyttää tuo jo välillä vähän...
  8. wiivi84

Nyt on sitte koettu ihka eka ampiaisenpisto

Eli melkein 26 vuotta säilyin koskemattomana, siis ampiaisista, mutta tänään se sitten tapahtui. Luin ulkona kirjaa ja tosi tunkeileva pimpiäinen tuli siihen ihan nenille hyppimään..kävelin toiseen suuntaan mutta se pirulainen vain seurasi minua, kunnes yhtäkkiä katosi, tunsin riemuvoiton...
  9. wiivi84

Kadonnut lompakko,siis kotona..rupee pukkaa hikeä pintaan

Lompakko ollu kadoksissa eilisestä asti, luultavasti joku muksuista tehny oikein kunnon käytännönpilan äidille, mutta mutta, kun kyselin lapsiltaki ni kukaan ei puhu eikä pukahda eikä kukaan oo vielä lompakkoa löytäny.. keskimmäinen toi kameran kun kysyin lompakkoa, tosin se kameralaukku...
  10. wiivi84

Kirppislöytö

Mummi löysi kirpputorilta tollasen paviljongilla varustetun uima-altaan lapsille! Todella mahtava kapistus vaikka ensin epäilinkin. Reunatkin sen verran korkeet ettei kuopus pääse konttailemaan yli ja reunojen sisällä kulkee rauta putket niin pystyy pitämään tukea niistä Tässä vielä kuva...
  11. wiivi84

Pitkästä aikaa on saanu jotain aikaiseksikin =)

Tässä on nyt lähipäivinä tullu puuhailtua vaikka mitä, pitkään aikaan ei oo saanu mitään "pakollista" enempää tehtyä, mutta nyt on. Tuli maalattua ulko ovi ,väliovi ja pukkarin ovi. ( viel jäi vessan ovi maalaamatta ) aloitin myös tekemään sellaista säilytysarkkua, mutta se on vielä...
  12. wiivi84

Kuka on väittäny et elämän pitäis olla helppoa.. (vali vali vali)

joo ei tarvis olla helppoa mutta edes vähän helpompaa.. Lapset kitisee ja kiukuttelee, mies on ku perseeseen ammuttu karhu.postikusti muistaa joka päivä ainaki viidellä laskulla ja rahaa ei oo edellisiinkään.. joskus ois kiva kun ei tarvis laskea aina kaupassa pennilleen ostoksia, tai jos...
  13. wiivi84

kohtutulehdus??

Onko kohtutulehduksessa aina kipuja ja kuumetta?? Mulla loppu kolmisen viikkoa sitten kuukautiset ja viikko sitten alkoi punertavan ruskea vuoto jota nyt jatkunu viikon..¨ jotenkin tunnen kohdun kummallisena, muistuttaa jotenki paineen tunnetta ja välillä nippailee munasarjoista tai...
  14. wiivi84

Onko Forssassa vapputoria tänään?

Tietääkö kukaan? :wave:
  15. wiivi84

Lääkäriinkö??ADHD:ko?

Poika aloitti puheterapian ja siellä tuli sitten mun onneksi puheeksi pojan vilkkaus, kertaakaan aikasemmin kukaan ei oo mua kuunnellu kun olen sanonu ettei toi nyt ihan normaalia ole. no ei se mitään, mutta yhden kerran olin siellä mukana istumassa ja tunnistin pojasta niin itseni ( kun olin...
  16. wiivi84

Onkohan lapsella kananmuna allergia

poika on ollu kokoajan todella huono syömään ja melkein kaikki ruoat saa sen yökkimään. Yks kerta isi anto sitten maistaa omalta lautaseltaan perunaa ja kananmunaa ihan pikkaisen, ei menny kauaa ku leuka ja posket oli täynnä pientä näppyä ja punotti. Eilen kummitäti antoi pikkasen palasen...
  17. wiivi84

Facebook profiiliin oli hakkeroitu???!!

Olin vaihtamassa salasanaa ja en pystynytkään tekemään niin ja olin siis kirjautunut sisään omalla.. huomasin että merkkejä on enemmän kun minun asettamassani salasanassa. sain poistettua profiilin sillä "omalla" salasanalla.. Ajattelin vaan kertoa muillekki et kannattaa vilasta...
  18. wiivi84

Jos kela on luvannu täksi päiväksi eli 8.4 rahaa tilille

niin tuleeko vasta aamulla?? ajattelin että oisin voinu laskuja maksaa kun ei väsytäkkään,mutta ei rahat tullukkaa kaheltatoista niinku kuvittelin
  19. wiivi84

Nyt vinkkejä siivoukseen?

Te keillä on useampi pienempi lapsi, onko siivousongelma vain mun pään sisällä vai onko muillaki vaikeuksia siivota? Eli kun itse siivoaa ni lapset tulee perässä ja sotkee? ennen siivosin kaiken muun kun pikkuset oli päikkäreillä ja imuroin sit kun heräsivät, nyt pikkuset ei nuku enää samaan...
  20. wiivi84

Mitä herkkua sitä leipois tänään?

Antakaa ehdotuksia, mutta mielellään sellasta jonka tekeminen on suht nopeeta..

Yhteistyössä