Hakutulokset

1. A

ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN.....

LUOMUPLUS!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Olen niin onnellinen! Takana neljä vuotta yritystä joista kaksi vuotta hoidoissa. Takana on epäonnistuneita inssejä, kaksi IVF:ää joista molemmista tuoresiirroista positiivinen mutta keskenmenot heti alkumetreillä...
  2. A

AUTTAKAA PIAN! PLUSSASTA NEGAKSI! MITÄ?!

Tein siis eilen testin clearbluella ja plussa tuli vaikka rakossa oli ollut virtsaa vain tunnin. Tänään tein testin Prediktorilla ja tuli negatiivinen! Mitä hemmettiä?!? Onko kellekkään käynyt näin? mitä tämä tarkoittaa? Voiko hormoni kadota virtsasta päivässä? Nyt olis laskujen mukaan tasan...
  3. A

AUTTAKAA PIAN! PLUSSASTA NEGAKSI! MITÄ?!

Tein siis eilen testin clearbluella ja plussa tuli vaikka rakossa oli ollut virtsaa vain tunnin. Tänään tein testin Prediktorilla ja tuli negatiivinen! Mitä hemmettiä?!? Onko kellekkään käynyt näin? mitä tämä tarkoittaa? Voiko hormoni kadota virtsasta päivässä? Nyt olis laskujen mukaan tasan...
  4. A

Metformin ja luomuyritys (sallittua?)

Heippa te viisaammat! Olen saamassa Metformin nimistä lääkettä jota käytän kaksi kuukautta jonka jälkeen tulee seuraava siirto. Nyt kysynkin että voiko tuon lääkkeen aikana kokeilla raskautta luomusti? Luulisin että voi mutta unohdin kysyä ja ajattelin että täällä kyllä osataan auttaa =)
  5. A

LADYVITA PLUS

Laitan tämän tännekin... Käyttääkö kukaan tuota valmistetta? Ennen muistan lukeneeni että siinä on eri värisiä tabletteja ja ne otetaan eri aikaan. Ostin sellaisen 120 tbl pakkauksen ja kaikki on samanvärisiä ja lukee että 3tbl/vrk. Onko tuossa tapahtunut joku virhe vai onko tuote uusittu...
  6. A

LADYVITA PLUS!

Käyttääkö kukaan tuota valmistetta? Ennen muistan lukeneeni että siinä on eri värisiä tabletteja ja ne otetaan eri aikaan. Ostin sellaisen 120 tbl pakkauksen ja kaikki on samanvärisiä ja lukee että 3tbl/vrk. Onko tuossa tapahtunut joku virhe vai onko tuote uusittu?? Mietityttää! Auttakaa jos...
  7. A

Alkioiden luokitus numeroilla

Tietääkö kukaan tai löytyykö netistä jotain taulukkoa että mitä alkion luokitus numeroilla tarkoittaa? Mikä on siis hyvä, mikä ok, mikä huono jne. Ja miten ne luokitellaan? Kiitos avusta!!
  8. A

2 IVF elo/syyskuu

Huomenta! Lapin matkaaja :hug: Perässä tullaan! Tein jo tänään pp13 testin aamupissasta kun mies on viikonlopun pois niin haluttiin tehä yhdessä. Puhdas negahan se oli. On ollut jo muutaman päivän varma tunne että nega tulee. Päätin jatkaa vielä lääkkeitä huomiseen asti ja huomenna sit...
  9. A

angelinaaa

IVF on koeputkihedelmöitys. Lue vaikka www.lapsettomuus.comSiellä on hyvää tietoa asiasta.
  10. A

2 IVF elo/syyskuu

Plussa-aalto tänne, kiitos :D
  11. A

angelinaaa

:hug: Voi ei! Olen pahoillani! Mulla tänään pp10 ja tuntuu siltä että en ole raskaana. Kaikkea viittaavaa oiretta on välillä mut en usko sekuntiakaan olevani raskaana! Eli perässä varmaankin tulen.. Miksi sulle ei tehdä IVF?? Mulle tehtiin vaan kolme inssiä ja sit siirryttiin näihin hoitoihin.
  12. A

Osaako joku auttaa?

Kyllä testi voi hyvin näyttää plussaa vaikka olisikin mennyt kesken. Ne testithän on niin herkkiä että havaitsevat pieniä määriä raskaushormonia. Itse olen lapsettomuushoidoissa ja ekan plussan jälkeen ultra olisi ollut siitä kahden viikon päästä. Kesken kuitenkin meni ennen sitä ultraa. Eli...
  13. A

2 IVF elo/syyskuu

Lapin matkaaja, saman tuntemukset mulla täällä! Koko ajan pelkään että menkat alkaa! Eilen tuli kauheita viiltelykipuja mut en usko että ne tarkottais jotain hyvää. Mä uskon että menkat sieltä alkaa. Viimeksi oli kans testipäivä perjantaina ja keskiviikkona tais alkaa tuhruvuoto. Eletään siis...
  14. A

2 IVF elo/syyskuu

Morjesta! Lämpö edelleen koholla ja eilen rupesin tuntemaan kummallisia tuntemuksia mahassa. Yhdessä tietyssä kohtaa tuntuu sellaiselta kun joku repisi sisältäpäin tai jotain. Vähän vaikea kuvailla. Oikealla puolella, alavatsalla. Mitä sitten tarkoittaakaan! Tietty toivon parasta ja pelkään...
  15. A

2 IVF elo/syyskuu

Lapin matkaaja mitä kuuluu?? Tänään meillä on pp6! Onko mitään tuntemuksia ollut? Mulla ei minkäänlaisia! Olen jopa pystynyt olemaan sillain etten ole paljoo asiaa ajatellut. Olen tehnyt kaikenlaista. Välillä tulee mieleen että olikohan toi järkevää..joku monella mutkalla olo jne. Sillain on...
  16. A

2 IVF elo/syyskuu

Ulpulummukka: Kyllä Mammaksilta saa myös ovistestejä. Ite suosin niitä digitaalisia ovistestejä. Ei tarvi viivoja kytätä, tulee selkeä tulos. Mä kans mietin että sit kun pakkanen on tyhjä eikä olla onnistuttu niin pyytäisin muutamaksi kierroksi clomeja...kumpa siihen ei tarvisi ryhtyä..
  17. A

2 IVF elo/syyskuu

Lugeista...mä kysyin lääkäriltä tuosta suun kautta ottamisesta ja hän oli jyrkästi sitä mieltä että ei saisi ottaa suun kautta koska annostus on ihan liian iso suun kautta otettavaksi ja siitä tulee enemmän sivuvaikutuksia eikä sille ole lainkaan yhtä hyvää paikallista vaikutusta kun alakautta...
  18. A

2 IVF elo/syyskuu

Piti vielä vastata tuohon miten mies on mukana hoidoissa. Alussa mies ei ollut niin mukana. Aukiolotutkimuksessa olin yksin. Vasta kun tehtiin inssejä niin mies oli siinä mukana. Missään ultrissa mies ei ole ollut mukana. Kun alkoi nämä IVF hoidot niin mies oli mukana punktiossa ja ekassa...
  19. A

2 IVF elo/syyskuu

Voi Ulpulummukka!! :hug: :hug: :hug: Kylläpä nyt elämä potkii sua päähän ja kunnolla! Kumma että kun tapahtuu jotain ikävää niin tuntuu että lisää huonoja asioita alkaa tapahtumaan ja niitä tulee sit ryminällä niin että kaikki kaatuu päälle!! Vaikka mulla menossa vasta pp4 niin silti olen...
  20. A

2 IVF elo/syyskuu

Ulpulummukka :hug: :hug: Voimia!!

Yhteistyössä