Onnea Hämy 71 ja riikuilija. Tervetuloa linjoille kaikki uudet ja mukava lukea myös teidän tuttujen juttuja. Itse vietän aikalailla hiljaiseloa. Palailen heinäkuun lomalta töiden pariin ja enpä juuri enää jaksa haaveilla vauva-asioista.
Tutkimusta on tehty ja luontaishoitoja otettu, eikä...
Innostuinpa tässä vihdoin kirjoittelemaan, kun on aikaa. Kesä on mennyt huimaa vauhtia ja töitäkin on ollut kovasti paljon. Kesäloma alkoi vihdoin ja tunnollisena työntekijänä aloitinkin sen flunssalla ja kuumeella |O Kiva olla ihan kuutamolla ja pää räkää täynnä tällä helteellä. Multa jäi...
Mukavaa viikonloppua. Oli vähän kiireinen viikko töiden puolesta, joten en ole ehtinyt paljon netissä notkua. Eilen olin melkein kellon ympäri töissä, koska meillä oli kevätjuhla. Olipa mukavaa kaiken huhkimisen jälkeen ja ope sai hämmästyksekseen kukkia :flower:
Ei täällä mitään uutta, täti...
Tsemppiä touhis opiskeluhakemisille. Minä tässä odottelen noita papereita vihdoin ja viimein. Vannoin jo ettei ikinä enää opintoja mulle, mutta katsotaan taas kun töitä paiskitaan muutama vuosi :D
Mahtava ilma täällä ja alan just valmistella ruokaa, jonka jälkeen voisi vaikka lähimetsään...
:hug: kaikille tädin piinaamille ja muillekin.
Olen justiin menossa nukkumaan, joten nyt vain pikainen nosto. Jos ehtis tässä vielä kirjoittelemaan paremminkin lähipäivinä.
Hepparallaa kaikki mammat :hug: :hug: :hug:
Tämä kamala nettipimento on vihdoin päättynyt ja uudessa asunnossa ollaan. Paketteja on vielä purkamatta reippaasti, mutta muuten on niin mukavaa ja rauhallista täällä :D Mä kylven koko ajan, kun on vihdoin tuo mahtava kylpyamme. Muutossa...
Viikonloppuiloja teille kaikille tässä nettipimennon aattona :p Tsemppiä tässä kyllä kaivataankin, kiitos vain, tämän kaaoksen kanssa. Kämppä on kuin pommin jäljiltä ja huomenna alkaa kantaminen.
Taistelumieltä taas uudestaan touhis ja kaikki muutkin tätivierailun piinaamat naishenkilöt...
Hei pikatervehdys teille kaikille :D
Täällä pakataan vain ja kiirettä on riittänyt. Koneelle en ole ehtinyt lainkaan. Lauantaina on sitten muutto, jonka aikana ja jälkeen olemme muutaman päivän nettipimennossa.
Pääsiäistä ennen keskiviikkona anoppi kaatui ja loukkasi itsensä. Neljä...
Tää ei anna taas rekisteröityä sivuille... Terveiset täältä pahvilaatikoiden keskeltä. Ihana muuttaa uuteen asuntoon, mutta melko rasittavaahan tämä on välillä :whistle: Viime yönä saimme taas kuunnella napureiden kevätjuhlintaa siihen malliin, että hermot oli mennä. Valituksen paikka taitaa...
Tervehdys kaikille kevätmielisille B)
No kyllä oli juuri sellainen perinteinen rutiinigynesetä touhiksella, kutsun niitä etätohtoreiksi. Eli äkkiä kaikki tutkimukset kuntoon ja ulos. Mikäs siinä, tarkoitushan on tietysti, että selvitetään että kaikki on kunnossa, mutta tuollaisesta käynnistä...
Ennen oli kuulkaa tätä mallia syysmyrskyt, nyt niitä on näköjään keväälläkin :kieh:
Työviikko pyörähti käuntiin ja olin niin p...n vihainen aamulla, kun tuntui niinkuin ei olisi viikonloppua ollutkaan. Väsytti vaan tajuttomasti, edelleen yskitti ja nokka vuoti sekä torpassa ainakin yhtä...
Nosto :wave:
Täällä on kunnon myräkkä, räntää tulee taivaan täydeltä. Änkesin itseni sen verran ulos, että kävin äänestämässä ja kastuin asiallisesta vaatetuksesta huolimatta.
Täällä ei mitään uutta auringon alla. Tämä taitaa olla elämäni sitkein flunssa, kesto tällä hetkellä kaksi viikkoa...
Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille palstailijoille myös =) Kiitos myös kannustuksesta.
Tsemppiä Touhikselle, josko sieltä vielä se plussa ilmestyisi. Juu ja kaikille muille, keillä jännääminen on ajankohtaista.
Täällä ollaan oltu kuumeessa viikonloppuna ja kaameassa räkätaudissa yli...
Tervehdyksiä! Täällä lunta pöllyttää ja onpas hämärä päivä tänään muutenkin.
Tsemppiä ketjun innokkaille yrittäjille ja mukavaa, että joku jaksaa vielä peittojakin pöllytellä :p Täällä on ollut hiljaiseloa kaiken muun paitsi tuon työnteon suhteen. Olen aikalailla luopunut noista...
Onnea nannanella :D
Kiitos onnitteluista Nanni. Ei tässä minunkaan kuumeilut ole olleet mitenkään kovin etualalla. On ollut niin paljon kaikkea muuta ajateltavaa. Ja kun ei niin ei. Muuten on elämä kyllä ihan mallissaan ja mukavasti. Asuntoa etsiskellään edelleen.
Mukavaa hiihtolomaa kaikille, jotka sitä viettävät :) Toivotaan että säät suosivat lomalaisia.
Täällä ei ole mitään uutta auringon alla kuumeilun suhteen. Muuten kyllä kuuluu ihan hyvää. Sain nimittäin töitä eli äitiyslomansijaisuuden. Työt alkavat tässä samalla, kun lopettelen noita...
Vilma-Onni onnea kovasti! Siis olet plussannut. Niin oli huomaamaton jotenkin, etten tosiaan mitään nähnyt tai sitten pitäis hankkia uudet rillit :D
Kaikille nyt siellä puhtia, niin sinittärelle kuin touhikselle. On kyllä helpottavaa huomata, että muitakin välillä tympii nuo siippojen jutut...
Sunnuntaita kaikille palstailijoille. Kyllä mäkin täällä lukemassa käyn silloin ja tällöin, aika useinkin. Uusia kuulumisia ei juurikaan ole, jotenka ei sitten ole kovin innostanut kirjoitella. Vuokra-asuntoa edelleen etsiskellään. Katsomassakin ollaan käyty, mutta ei olla onnistuttu toivomiamme...