Moikka kuumeilijat! Kysyisin teidän mielipidettä onko mahdollista olla raskaana vaikka raskaustesti näyttääkin negaa? Oireet on ollu niin omituiset: päässä huimannut muutaman päivän kävellessä, mahaa nipistelee, välillä on kuvottava olo, on vilunväreitä ja tuntuu kuin oisi kuumetta (vaikka lämpö...