Hei, te jotka olette aloittaneet puurot 5kk iässä, millä puurolla olette aloittaneet? milloin olette antaneet ja onko vaikuttanut vauvan uniin? Meillä syödään jo kiinteitä, mutta vellejä en ole antanut, ja rintamaidolla muuten mennään. Olen antanut aamupäivällä jotain kasvissosetta, iltapäivällä...