Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Hanna*83

  1. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Odotan kolmatta lastani, ja kärsin aivan tajuttomasta pahoinvoinnista. Kaikki päivät makaan sängyssä, vessassa oksentelen välillä ja taas makaamaan. Olen sairaslomalla ollut 2 viikkoa, enkä voisi kuvitella edes meneväni töihin tässä tilassa. En jaksa tehdä mitään, kuvottava ja etova olo jatkuu...

Yhteistyössä