Tarvitsisin kipeästi kokeneempien neuvoja raskauden alkuaikojen kokemuksista ja neuvolakäytännöistä ja kokisin, että viestini kuuluisi tuonne "odotusaika"-kategoriaan... mutta miten ihmeessä, mitä klikkaamalla pääsen kirjoittamaan viestin? Tämä foorumi on ainoa josta löysin tämän option.. Olen...