Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Lillie

  1. L

    Alkuraskaus-ajan epäilyjä neuvolatoiminnasta

    Tein kaksi raskaustestiä jotka näyttivät plussaa noin 8 viikkoa sitten. Iloinen yllätys sillä olen syönyt pillereitä noin 14 vuotta ja en olisi ikinä uskonut että raskaaksi tuleminen noin monen vuoden hormonidumppauksen jälkeen kävisi näin nopeasti :) Kyseessä siis ensimmäiseni, todella...
  2. L

    Käyttöohjeita tähän foorumiin?

    Tarvitsisin kipeästi kokeneempien neuvoja raskauden alkuaikojen kokemuksista ja neuvolakäytännöistä ja kokisin, että viestini kuuluisi tuonne "odotusaika"-kategoriaan... mutta miten ihmeessä, mitä klikkaamalla pääsen kirjoittamaan viestin? Tämä foorumi on ainoa josta löysin tämän option.. Olen...

Yhteistyössä