Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä mamma espoosta

  1. M

    MIKSI niin monet äidit käyttävät lapsia tekosyynä oman ulkonäön laiminlyönnille??

    Olen kahden lapsen opiskeleva kotiäiti ja ehdin aivan hyvin lasten- ja kodinhoidon, ystävyyssuhteiden sekä parisuhteeni ylläpidon lisäksi -meikata kevyesti päivittäin ja laittaa tukan -käydä kampaajalla 4-6 viikon välein -käydä hierojalla kerran kuussa -käydä salilla ja...
  2. M

    Onko täällä muita väitöskirjaa kotiäitiyden ohella kirjoittavia?

    Saa ilmoittautua! =)

Yhteistyössä