Eli mulla olisi juhlat tulossa, joissa minun pitäisi olla yön yli. Lapsemme herää öisin monta kertaa tissille, eikä rauhotu ilman sitä. Kokeiltu ollaan hyssyttelyä, mutta ei auta. Poika on 8kk, eli syö jo kiinteitä.
Onko kokemuksia/mielipiteitä, pärjääkö ne kaksin vai itkeeköhän poika ittesä...