Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Rinnan mitalla

  1. Rinnan mitalla

    iltaa kaikille! rekisteröydyinpä sitten minäkin!

    Mites menee? Musta tuntuu et vihdoin ja viimein paistaa edes pieni aurinko mun risukasaan. Yli 10v tahkottu ja nyt sormet ja varpaat kiitos pystyyn et alkas elämä voittaa,edes pieni pala kerrallaan!

Yhteistyössä