Hei,
odotan ensimmäistä lastani ja viikolla 33 neuvola terveydenhoitaja lähetti minut äitipolille, koska vauvan sykkeet olivat hänen mielestään matalalla. Terveydenhoitaja tosin sanoi, että vauva raivotarjonnassa ja todellisuus äitipolilla ultrassa oli kuitenkin se, että vauva on...