Heip! Vauva on ollut vatsataudin jälkeen haluttomampi syömään (Syö kuitenkin sen verran, ettei tarvitse lääkäriä tms.). Nyt katselin, että ikeneen olisi ilmaantunut valkea jälki. Olisikohan hammas puhkeamassa ja sen takia nyt ruokahaluton? Minkäslaisia kokemuksia teillä hampaan puhkeamisesta? Ja...