0-3 kk vauvan imetys kantoliinassa, mikä liina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
En esikoisen kanssa käyttänyt liinaa, mutta nyt seuraavan lapsen kohdalla kun pitää päästä liikkumaan esikoisen perässä ja imettää samalla kuopusta, tarvitsen kantovälineen jonka kanssa voi imettää helposti.

En jaksa perehtyä noihin liinasivuihin kun tuntuu että ne on vain ituhipeille tarkoitettu :D Voisiko joku kertoa yksinkertaisesti mikä liina minun kannattaa ostaa ja mikä on imetykseen sopivan sidonnan nimi? :)

Imetyksestä en tiedä kun en ole sitä liinassa harrastanut. Rengasliinan koin kuitenkin hankalaksi, hankalammaksi kuin nuo sidottavat liinat jotka ovat olleet ahkerassa käytössä. Vastasyntyneelle ja pienelle vauvalle trikoinen liina on loistava.

Imetyksestä en tiedä kun en ole sitä liinassa harrastanut. Rengasliinan koin kuitenkin hankalaksi, hankalammaksi kuin nuo sidottavat liinat jotka ovat olleet ahkerassa käytössä. Vastasyntyneelle ja pienelle vauvalle trikoinen liina on loistava.

Eikö niissä vauva ole pystyssä? Ja vaikea pujottaa sinne? Minulle riittää että saan toisen käden vapaaksi kun kävelen tai istun.

[QUOTE="a p";28289178]Eikö niissä vauva ole pystyssä? Ja vaikea pujottaa sinne? Minulle riittää että saan toisen käden vapaaksi kun kävelen tai istun.[/QUOTE]

Voi olla pystyssä tai kehtoasennossa. Itse olen enemmän tykännyt tuosta pystyasennosta. Trikooliina joustaa joten vauva on helppo "pujottaa" sinne. Tietty alkuun voi olla kankeutta, sitä en enää muista kun nyt on jo neljäs liinavauva joten hänet sai kyllä helposti tuonne jo synnärillä. :D

Voi olla pystyssä tai kehtoasennossa. Itse olen enemmän tykännyt tuosta pystyasennosta. Trikooliina joustaa joten vauva on helppo "pujottaa" sinne. Tietty alkuun voi olla kankeutta, sitä en enää muista kun nyt on jo neljäs liinavauva joten hänet sai kyllä helposti tuonne jo synnärillä. :D

Pystyasento olisikin varmasti muuten mukavampi, mutta kun tarkoitus on käyttää liinaa vain imetyksen apuna. Esikoinen ainakin oli rinnalla 95 % hereilläoloajasta ja pelkään samaa tulevan kanssa :D

Yhteistyössä