Olen siis itse 21-vuotias nuori äiti, tyttäreni on syntynyt elokuun 2008 loppupuolella. Asumme Etelä-Suomessa, tarkemmin Kymenlaaksossa. Meillä ei tällä hetkellä ole ainoatakaan lemmikkiä, mutta itselläni ainakin on hurjan kova koirakuume! Toivottavasti jossakin vaiheessa sitten. Kiinnostuksen kohteita minulla on monia, pääasiallisina mainittakoon juoksuharrastus, leipominen ja kengät.
Etsisinkin nyt mailikaveria suht samanikäisestä ja mukavasta ihmisestä, jolla toki saisi mielellään myös olla lapsi. Olisi tosi mukavaa päästä jakamaan ajatuksia äitiydestä ja asioista, jotka meitä molempia kiinnostaisivat!
Meillä on mies päivät pitkät töissä, ja meillä täällä kotona arkipäivät koostuvat pääasiassa leikkipuistossa käymisestä, siivoamisesta, leipomisesta ja DVD-hyllyn pläräämisestä lävitse yhä uudelleen. Olisi kiva, että koneen avatessa olisi ainakin jotain kivaa, mitä odottaa 
Mutta, jutellaan tarkemmin sitten mailitellessa! Kuten tekstistäkin käy ilmi, tykkään kirjoittaa ja jaaritella - pitkiä maileja siis luvassa
Rohkeasti vain lähettämään sähköpostia!
manoloholic@gmail.com
Etsisinkin nyt mailikaveria suht samanikäisestä ja mukavasta ihmisestä, jolla toki saisi mielellään myös olla lapsi. Olisi tosi mukavaa päästä jakamaan ajatuksia äitiydestä ja asioista, jotka meitä molempia kiinnostaisivat!
Mutta, jutellaan tarkemmin sitten mailitellessa! Kuten tekstistäkin käy ilmi, tykkään kirjoittaa ja jaaritella - pitkiä maileja siis luvassa
Rohkeasti vain lähettämään sähköpostia!
manoloholic@gmail.com