1.IVF ja kaksi rakkulaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Puppeli

Jäsen
11.09.2007
79
0
6
Hei

Olimme tänään toisessa ultrassa. Olen pistellyt Puregonia 6pv*100 IU ja 3pv*150 IU. Ultrassa näkyi että toisella puolella on 10mm rakkula ja toisella 9mm rakkula. Toimenpiteen piti olla ma, mutta ei olekaan kun rakkuloita ei ole tuon enempää ja koot on liian pienet.

Onko kenelläkään onnistunut IVF tuollaisella (2 rakkulaa) tuloksella?

En jaksa uskoa että noissa on edes munasolua, kun ovat noin pienet. Lääkäri soittaa tänään iltapäivällä ja ilmeisesti annosta nostetaan, mutta ei kuulemma välttämättä.

Voiko ne muut pikkurakkulat vielä "herätä" kasvamaan?

Moi

Kirjoittit tuossa aiemmin, että sulla oli silloin pp9. Onko täti tullut kylään?

Pe iltapäivällä hoitaja soitti ja sanoi että edelleen jatketaan samalla annoksella (150 IU), koska labra-arvot oli nousseet edellisestä vaikka ovatkin vielä alakanttiin. Jotenkin turhauttaa kun annostusta ei nostettukkaan. Ehkä olisi helpompi käsittää asiaa, jos annosta olisi nostettu (psykologinen juttu).

Palaillaan tilanteeseemme. Menemme ma jälleen ultraan.

Olen tosi pahoillani teidän negasta. Toivottavasti seuraavalla kerralla asiat menee paremmin. Mites teidät hoidot nyt etenee?

Meidän eilinen ultra oli yllätyksiä täynnä. Rakkuloita oli tullut paljon molemmille puolille. Olisiko isoimpia jotka mitattiin n. 4-5/munasarja. Suurin oli 13 mm ja muut mitatut oli 10-12 mm. Menen vielä huomenna ultraan ja toimenpide tehdään joko pe tai ma.

Oli kyllä aivan uskomaton tunne kun näin ultralla noi rakkulat! Näyttää siltä että pakkaseenkin jäisi tavaraa, kunhan saan munosolut niihin rakkuloihin. Jatkan edelleen 150 IU päivä. Oli se annostus sittenkin oikein minulle. Kyllä ne lääkärit silti tietää mitä tekevät, vaikka itse ei sitä aina uskoisikaan.

Missä olette hoidossa? Me ollaan Hesan Väestöliitossa (aiemmin Naisteklinikalla/HUS). Pitäisikö meidän alkaa kirjoittelemaan yksityisesti, kun ei tässä ketjussa ole muita????

Yhteistyössä