1 v nukkumisongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paape

Vieras
Meidän 1 v + 2 vkoa nukkuu kovin levottomasti. Tassuteltiin 6 kk iässä ja tyttö nukkuikin 1,5 kk hyvin, kunnes hampaat rupesivat vaivaamaan, sitten kaikki uudet asiat tuntuivat pistävän pään pyörälle; konttaaminen, kävely jne. Tyttö siis nukahtaa syliin ja siitä patjalle, jossa isä tai minä sitten jatkaa unia. Yöt rikkonaisia. Nukahtaa klo 21 ja heräily alkaa 02.00 paikkeilla. Heräilee ja huuteleeuseita kertoja, nukahtaa yleensä uudelleen tutin kanssa. "Nukkuu" 7.30 asti. Tyttö nukkuu päivällä yhdet unet klo 12-15 eli tosi hyvin :) Ollaan kuitenkin tosi väsyneitä, kun töitäkin pitäisi tehdä. Onneksi nyt mummi apuna.
Yösyötöt lopetettiin tuossa 6 kk paikkeilla, mutta soruin itse väsyneenä taas yösyöttöihin. Vkonloppuna olin niin väsynyt, että päätin, että nyt on imetyksen loputtava. Ja hienosti on mennyt, pelkäsin, että tästä seuraa suurempi huuto.
Pitäisikö aloitttaa lempeä unikoulu? Vähän pelottaa, kun mies töissä ja itsekin teen jonkin verran töitä, vaikka olenkin hoitovapaalla. Miten jaksaa? Apua!

Yhteistyössä