1 v unesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pussisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pussisilmä

Vieras
Onko muita kohtalotovereita joiden yksi vuotiaiden lapsien yöunet on menny AIVAN MAHDOTTOMIKSI!?!?!

Aikasemmin nukkunut tosi tosi tosi hyvin melkeen sen 10-12 tuntia putkeen mutta nyt heräillään tunnin-parin välein \|O \|O \|O Joskus auttaa tutti, joskus huuto sellasta selkäpiitä karmivaa eikä rauhotu kun vieressä (jos siinäkään)...alkaa olla äitykällä vitsit vähissä!

Kuuluuko tämmönen vaihe jotenkin tähän ikään vai mistä vois olla kyse? Apua ja vinkkejä kaipaillaan!

Meillä kuopus on nyt 1 v 2 kk ja nukkuu melkein koko yön vanhempiensa välissä. Omassa sängyssä ei tuntunut rauhoittuvan, joten kärsin mieluummin lievästä ahtaudesta kuin jatkuvasta lapsen heräilystä. Nyt hän herää vain kerran tai pari yössä ja rauhoittuu yleensä heti kun saa tutin suuhunsa. Eikä mun tarvitse nousta sängystä ja kävellä lastenhuoneeseen jatkuvasti läpi yön. Uskallan jo toisen lapsen kanssa käyttää omaakin järkeä, kun ensimmäisen kanssa noudatti niin tarkasti "neuvolan tätien määräyksiä". Suosittelen kokeilemaan tuota vieressä nukuttamista. :)

meidän 1v2kk neiti myös heräilee nykyään melkeen joka yö ainakin kerran tai pari.. Ennen sentään nukkui aika useinkin yönsä putkeen. Ja omassa sängyssä on nukkunut aina..
Kaipa se on ikään liittyvää eroahdistusta/turvallisuuden kaipuuta. Välillä riittää pelkkä tutti, välillä hiljenee heti kun vain koskettaa jne.. Ja joskus saa silitellä vähän kauemminkin koska huuto alkaa siinä silmänräpäyksessä uudestaan jos irrottaa käden neidistä..

Ja meillä tuo vieressä nukuttaminen ei onnistu, koska neiti on niin kova pyörimään ja hyörimään että varmasti satuttaa itsensä. Mutta pinnis on meidän makkarissa joten ei tarvitse lähteä minnekkää kävelemään..

meillä neiti 1vee ja samanlaista yö-rumbaa on meilläkin ollut jo pidemmän aikaa \|O Oikeastaan aina nukkunut huonosti, mutta tuli jakso jolloin nukkui yhdellä heräyksellä läpi yön..rauhottui kun sai tutin takaisin suuhunsa.Mutta eipä rauhoitu enään :ashamed: silitellä saisi vaikka kuinka kauan, ei sitä jaksa..meillä parhaaksi ratkaisuksi osottautunut myös tuo viereen nukuttaminen. tyttö kyllä pyörii ja ähisee, mutta kaikkeen tottuu ;) vielä kun saisi nuita aamuherätyksiä pikkasen myöhäsemmäksi..meinaa olla turhan aikasten nämä 5-6 aikaan yläsnousut :\|

Meidän neiti nyt 1v3kk ja ollaan nyt kuukauden päivät valvottu öisin tunnista kahteen. Tai lähinnä minä olen valvonut, kun neiti nukkuu kyllä tyytyväisenä kun vieressä silittää, mutta auta armias jos erehdyt ottamaan askeleen metrinkään päähän tytön sängystä niin huuto alkaa..Viereen en ole ottanut, kun sitten ei ainakaan nuku, vaan alkaa hihkua ja kiljua muita hereille....ei sillä että haittaisi, mies nyt ei heräisi yöllä vaikka seinät kaatuisi ympäriltä, mutta kuitenkin. Kieltämättä alkaa itse olla vähän poikki, kun en ole niitä ehjiä yöunioa saanut pitkiiiiiin aikoihin. (No nyt tietysti voisi olla tämän koneen sijasta tuolla peiton alla :ashamed: ) Mutta ei sitä haluaisi pienistä omista hetkistäkään luopua ihan aina :\|

Yhteistyössä