1 vee ja herää klo 4 aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkumatonmaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukkumatonmaija

Vieras
Millä saisin ton tytön nukkumaan kauemmin? Tilanne siis tämä: Tissittelyä lopetellaan, päivällä ei enää saa, vain nukkumaan mennessä ja tällä hetkellä aamuyöllä kun herää, otan viereen jotta saisin itse armonaikaa. Mutta tyttö ei siis enää nuku sen klo 4:n jälkeen vaikka viereen otan. se on sellasta syö, en syö- meininkiä. Sänkyyn jos jätän, valveutuu kokonaan ja sit koko perhe nousee sillon ylös. Yhet päikkärit on käytössä, jotka nukkuu huonosti (vaihdellen 30 min - 1,5 h) . Illalla käy nukkumaan kasilta. Voi, kertokaa joku miten saan ton typyn jättämään pois ton klo 4:n heräämisen???

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Oisko mahdollista yrittää myöhentää nukkumaanmenoa vähän?

No jaa. ollaan pyritty siihen, et molemmat lapset menee samoihin aikoihin nukkumaan.... ja toisekseen se toi typy jaksa myöhempään valvoa yksillä päikkäreillä... ja kahdille jos laitan, ni hiukka hankaloittaa meidän muiden elämää...

Me ulkoillaan kyllä paljon ja muuten rytmit on kohillaan, ongelma on vaan tuo aamuyö. Joo, siis tuo aamuyön tissittely pitää meidän jättääkin kokonaan poies, mut se on vaan ollu äidin jatkotoimenpide, et sais ite olla vielä sängyssä ( *häpeää* ) . Nii, kai se vaan pitää muutama yö huudattaa jotta hoksaa et nukuttava on ilman tisuakin.... vettä ei huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei välttis auta mikään. Mun poika herää aina 4 jälkeen ja sellasta konstia ei oo miten sais nukkuun pidempään.

heräätteks te sit aina niin aikaseen? Onko muita lapsia? Eikö aamut tunnu malkosen pitkiltä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei välttis auta mikään. Mun poika herää aina 4 jälkeen ja sellasta konstia ei oo miten sais nukkuun pidempään.

heräätteks te sit aina niin aikaseen? Onko muita lapsia? Eikö aamut tunnu malkosen pitkiltä?

Tuntuuhan se pitkältä. Meillä sikäli helpompi että vaan tuo yks mukula. Mutta sais sekin nukkua pidempään. Aina herää aikaseen. Jos sattuu oikeen tuuri niin herää "vasta" 5-5.50

Yhteistyössä